Reisgenoot gezocht voor mei en juni!

Status
Niet open voor verdere reacties.

amberrigetti

New Member
Bonjour!
Mijn naam is Amber, ik ben 19 jaar en ik zoek een vrouwelijke reisgenoot!
Momenteel zit ik in een tussenjaar en na hard werken is het eindelijk tijd voor vakantie.
Ben je van plan om op reis te gaan in Mei of Juni, count me in! Stuur mij een berichtje en ik maak graag kennis met je :)
Op reis zie ik graag wat van de locatie, overdag doe ik het liefst activiteiten zoals het bezoeken van een markt of een historische plek bekijken, of wat er ook te doen is op de locatie. ‘s Avonds ben ik zeker niet vies van een feestje!
De plekken waar ik het liefst heen zou willen zijn Kos (Griekenland), Kroatië of misschien Bali, maar vind het totaal geen probleem als jij een ander voorstel hebt!

hai hai

ik zoek ook een leuk reisgenootje waarbij samen maar ook zeker apaet je eigen weg gaat

Hi janna ! Ik ben Mo 23 jaar. Ik zoek ook een reisgenootje voor een reis. Ik sta voor elke bestemming wel open! Hoor graag of je interesse hebt

Laatst bewerkt:
hee, ik ben Zeb 19 jaar en zoek ook nog iemand om weg te gaan in Mei en Juni. Zelf had ik wel een backpack reis in gedachten in Azie. Ik weet niet of dit bij jou aansluit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan