Heee allemaal,
Mijn naam is susan, 22 jaar en woonachtig in Zeeland. Vorig jaar heb ik voor het eerst alleen gereisd en nu heb ik de smaak flink te pakken! Ik wil dit altijd doen, haha!
Vorig jaar 2 maanden gewerkt in malawi, afrika. En een week op safari geweest in Zambia.
Nu heb ik voor het najaar 3 maanden vrij gekregen. Zo ga ik de eerste maand terug naar malawi, om wederom een maand te werken daar. Dan zou ik graag op 1 oktober naar Bangkok vliegen omet zo verder te reizen. Echter doe ik mijn reis vanaf Bangkok het liefst samen. Vind ik gezelliger en hm ik geef toe, alleen vind ik toch best spannend!
.ik zoek dus iemand die samen met mij een reis wilt uitstippelen in thailand zodat we in Bangkok af kunnen spreken en samen voor 2 maanden verder te reizen.
Hoe ik mijn reis voor me zie: ik hou van actief bezig zijn en cultuur snuiven. Ook zou ik het erg leuk vinden om leuke feestjes mee te pakken en heerlijk te relaxen aan het strand! Eigenlijk van alles wat!
Mocht je zo'n zelfde idee hebben over je reis, en wil je dit samen met mij doen, stuur me dan een berichtje!
Groetjes!