Reisgenoot gezocht voor reis naar Azie eind 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nakke

New Member
Hallo,

Ik wil graag aan het einde van het jaar een reis naar Azie maken. De bestemming maakt me niet zoveel uit; Maleisie, Borneo, Japan, Nepal, Laos .... ? Ben eerder naar Thailand en Vietnam geweest en wil graag meer zien. Ik houd van natuur, cultuur, maar ook op z'n tijd relaxen. Het lijkt me niet zo gezellig om alleen te gaan, en ben dus op zoek naar een reisgenootje (v). Ik ben een 29-jarige gezellige meid en kom uit Brabant.

Dus als je zin hebt om aan het einde van het jaar een mooie reis te maken, laat wat van je horen!

Reisgezelschap

Beste,

Toevallig ben ik ook op zoek naar een reismaatje voor eind 2010 richting Azië.
Ik ben er zelf nog helemaal niet geweest en ben dan ook van plan om een rondreis te gaan maken. Ga zelf mijn baan opzeggen zodat ik niet aan tijd gebonden ben.

Hoelang zou jij evt. kunnen? En wil je gaan backpacken of hotel?
Ikzelf wil namelijk alles low budget doen. Kamperen, hostels, overnachten bij de locals. :biggrin:

Laat even weten wat je er van vind!

Groetjes,

Thirs

Hoi,

Ik wil ongeveer 3 weken gaan, met een rugzak, slapen in hotels en hostels. Ik hoef niet zo nodig low budget, vind het belangrijk dat de slaapplek schoon is.

Wat zijn jouw plannen verder?

Groetjes

Backpack

Hé, dan denk ik dat het lastig word...
Ik wil zelf namelijk voor een langere periode (aantal maanden rondreis) en ben wel van plan om het low budget te gaan doen.

In ieder geval bedankt voor je reactie en suc6 met zoeken naar een reismaatje!

Groetjes :good:

hoi Nakke,

Ik denk dat onze interesses en voorkeuren erg overeenkomen. Mocht je wat willen nadenken over reizen, dan kun je me emailen:
[email protected]

Groet

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste,

Toevallig ben ik ook op zoek naar een reismaatje voor eind 2010 richting Azië.
Ik ben er zelf nog helemaal niet geweest en ben dan ook van plan om een rondreis te gaan maken. Ga zelf mijn baan opzeggen zodat ik niet aan tijd gebonden ben.

Hoelang zou jij evt. kunnen? En wil je gaan backpacken of hotel?
Ikzelf wil namelijk alles low budget doen. Kamperen, hostels, overnachten bij de locals. :biggrin:

Laat even weten wat je er van vind!

Groetjes,

Thirs

Hey travel collega,

Ik vertrek ik oktober voor 6 maanden alleen naar Azië, ik begin mijn trip in india om zo verder te trekken naar Nepal, thailand, vietnam, cambodja..... om zo te eindigen op een relax strandje in Indonesië.
Bedoeling is dat ik low budget verder trek maar met 2 is het toch nog altijd goedkoper dan alleen wanneer je de kamerkosten kunt delen.
Ik hoor het wel

Greetz

azie

Ik heb ook de reisverslaving en er zijn nog enkele landen richting Oosten die ik nog niet zag... ik kan vertrekken 25 december voor een 3 à 4 weken...
Mijn interesses in het Oosten : zijn Cambodia, Indonesie, West Australie...
Ik woon in Gent... Misschien is er een mogelijkheid om s samen te komen en te zien of er iets uitkomt? mails welkom op [email protected]

grts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan