Reisgenoot gezocht voor ROADTRIP van 17 tot 31 augustus 2014!

Status
Niet open voor verdere reacties.

masvansand

New Member
Ik ben van plan om de laatste twee weken van augustus '14 een roadtrip te maken. Bestemming voorlopig onbekend, maar mijn voorkeur gaat uit naar de Balkan. Dit staat nog niet vast, we kunnen nog alle kanten uit, zolang we maar binnen Europa blijven. Dus heb je leuke ideeën en wil je me vergezellen, aarzel niet en laat maar van je horen!

Ik ben een jongeman van 24 uit Gent, dus het zou wel handig als je van West- of Oost-Vlaanderen bent, dan is het gemakkelijker om vooraf kennis te maken.

De roadtrip zal gemaakt worden met een bestelwagen die momenteel onder handen wordt genomen om te verbouwen naar camper.
1218nxt.jpg

Oja, je gaat niet alleen met mij op reis, want deze jongeman gaat ook mee:
2nkkrop.jpg

Ga mee op avontuur! ;-)

Hallo

Ik ben ook op zoek voor deze vakantie eens op avontuur te trekken. Wou vorig jaar backpacken in het lake district in Engeland maar dat is dan niet kunnen doorgaan, dus deze zomer wil ik echt wel eens zo een rit maken door de natuur en vele bezienswaardigheden zien/bezoeken. Ik ben Bram 21 jaar (uit gent) en student, dus veel geld heb ik niet op overschot. Ik wil echt zo goedkoop mogelijk reizen. De omgeving Balkan spreekt me ook mooie natuur wouden, meren en zee je hebt er vanalles en het is ook goedkoop voor eten. Ik heb een rijbewijs dus ik kan ook wel eens het stuur overnemen. De periode is ideaal voor mij. Ik heb ook nog een vriend (29j) die mss ook zou meewillen als dat mogelijk is met drie. Je kan me anders eens mailen als je interesse hebt. Dat is gemakkelijker dan via het forum.
Groeten
Bram
[email protected]

Elaba! Ik wil wel heel graag mee! Is het aanbod nog steeds geldig? Laat mezelf eerst is voorstellen: Ik ben Mariam, een 21 jarig meisje dat in antwerpen woont maar in Leuven studeert. Ik hou heel graag van reizen en wil zo veel landen als mogelijk is gezien hebben. De meeste van mijn vrienden beginnen nu al te studeren voor de herexamens terwijl ik er geen heb dus niemand heeft eigenlijk nu tijd om mee op reis te vertrekken. Laat me zeker iets weten via PM.
Dikke kus Mariam

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan