Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht voor rondreis West USA juni/juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

Salisa

New Member
Hoi,

Ik ben Salisa, bijna 21 en ik ben op dit moment in de VS voor mijn stage. Ik wil na mijn stage heel graag naar het westen van de VS (mijn stage eindigt 19 juni). Ik denk zelf aan een groepsreis, maar dat is erg duur als je alleen gaat en minder gezellig. De plekken waar ik graag heen wil zijn: San Diego, LA, Las Vegas, San Francisco, Yosemite en Grand canyon. Lijkt dit je wat en heb je zelf ideeën? Stuur me dan een berichtje!

Groetjes,

Salisa

Hey!

Ik ben een 24-jarige meid en ik droom er al zo lang van om West-USA te doen.
Groepsreizen zijn idd duur.
Ik ken zelfs een vriendin die in Vegas woont .
Vorig jaar ben ik alleen naar Ecuador (Galapagos Islands) voor 3 weken gereisd.

Grtjes

Lisa

hey,
wow alleen naar Ecuador, spannend.
Ik wil ook al heel lang naar het westen toe.
Heb je interesse?

groetjes,

Salisa

Ja, dat was de max!
Toen had ik echt het gevoel dat ik mijn leven aan het (be)leven was .

Ja ik heb wel interesse

ja dat geloof ik! zal ik je de links sturen van groepsreizen die ik al bekeken had?
Wat leuk trouwens dat je een vriendin in Las Vegas hebt.

het maakt mij niet uit met hoeveel mensen, maar ik denk dat 4 de max is in verband met kamers enzo, ik dacht max 2000 met maaltijden en alles.
ik ga je op fb zoeken!
wat wil jij?

hoi hoi, moest het jullie nog iets zeggen ik ben van 6-20 juni in vancouver en vancouver island , normaal ga ik ook naar yellowstone maar ben helaas ook maar alleen...
man 26 jaar belgie limburg

grtzz

Hey,
Ik heb momenteel een groepsreis geboekt via [DLMURL]http://www.shoestring.nl[/DLMURL]
Van 6 t/m 28 juni!
Redelijke prijs voor 3 weken! en langs alle plekjes waar jij naar toe wil! Neem is een kijke op de website
Groetjes Michelle

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi!

Ik wil supergraag naar de west-kust gaan. Ben zelf in Miami geweest
Op joker.be vind je ook groepsreizen. Wil je persé in juni gaan? Want ik wil wel graag mee. Ben trouwens 21jr en van Antwerpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...