Ik heb 2 maal in guite gehuurd in deze streek en ben er mijn hartje verloren. Laatste keer ben ik alleen gegaan, maar met twee is dit toch leuker. Ik heb twee hondjes die meegaan, dus een dierenvriend of iemand met een hond is zeker welkom. Ik zou graag gaan de periode rond september dan is het drukste seizoen achter de rug. 2 weken is ok, 3 weken mag ook. 't Zou tof zijn om een paar te kunnen afspreken zodanig je toch een beetje weet wat voor iemand je reispartner is en wat die persoon van een reis verlangd.
Hoi leen, moest jou voorstel nog steeds van toepassing zijn, dan heb ik er wel interesse voor, heb zelf wel geen honden maar ben wel een dierenliefhebber en heb in 't echte leven een min of meer hondennaam, is dat ook goed voor jou..Ben 31, optimistisch karakter en uit antwerpen.greetngs.
Ik ben gek op Frankrijk in het algemeen en heb ook een hond een cocker spaniel en ben wel geinteresseerd. Natuurlijk ben ik ten zeerste geinteresseerd voor reis naar Franrkijk. Normaal neem ik ook mijn verlof tijdens maand september. Ziehier mijn e mail jeanpaul.cnapelynck@live.be
Hoi leen, moest jou voorstel nog steeds van toepassing zijn, dan heb ik er wel interesse voor, heb zelf wel geen honden maar ben wel een dierenliefhebber en heb in 't echte leven een min of meer hondennaam, is dat ook goed voor jou..Ben 31, optimistisch karakter en uit antwerpen.greetngs.
Ik ben zeker nog op zoek naar een reispartner en wil dan ook wel wat meer weten over hoe voor jouw een vakantie eruit zou zien.
Kan je mij je emailadres bezorgen, dan kunnen we zo verder contact houden?
Ik ben gek op Frankrijk in het algemeen en heb ook een hond een cocker spaniel en ben wel geinteresseerd. Natuurlijk ben ik ten zeerste geinteresseerd voor reis naar Franrkijk. Normaal neem ik ook mijn verlof tijdens maand september. Ziehier mijn e mail jeanpaul.cnapelynck@live.be
Ik ben zeker nog op zoek naar een reispartner en wil dan ook wel wat meer weten over hoe voor jouw een vakantie eruit zou zien.
Kan je mij je emailadres bezorgen, dan kunnen we zo verder contact houden?
Hoi leen ik heb je een privé bericht verzonden maar nu weet ik eigenl niet of dat gelukt is, daarom zet ik hier ook nog even men mail: wodanvelle@hotmail.com dat werkt iets handiger hé..