reisgenoot gezocht voor surftrip

Status
Niet open voor verdere reacties.

joyce

New Member
hey, ik ben een meisje van 21 jaar en kan door geldgebrek van haar vrienden niet op vakantie. Ik zou heel op surftrip gaan met breakloose en zoek mensen die ook nog graag willen leren surfen of kunnen surfen. Intresse laat het mij maar weten en we kunnen op voorhand kennis maken om te zien of het klikt.
xxx

Hey

Ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar een surftrip deze zomer. Normaal gezien zou ik met een paar vrienden met de mobilhome de kust van Portugal rondtrekken, maar ik vrees eigenlijk dat die plannen in het water gaan vallen.

Ik zie het in ieder geval wel zitten om eens te bespreken wat we willen en dan kunnen we zien of het overeenkomt. Maar op surfcamp zou ik eigenlijk niet meer willen gaan. Heb het niet zo voor die voorgekauwde handel en ook de drukte van die camps die meestal in de drukste gebieden liggen (Seignosse, Moliets, Mundaka, Biaritz...). Liefst zou ik gewoon met een tentje de kust afrijden naar de meest ideale plekjes waar iemand toch nog regelmatig een golf alleen kan afsurfen ipv met 10 op 1 golf. Hebt ge trouwens al eens gesurft en hebt ge een eigen plank?

Laatst bewerkt:
hey

Ik heb nog nooit gesurfd. Dus heb ook geen plank. Heb je facebook? Mijn volledige naam is Joyce Cyrus. Je kan me toevoegen als vriend en dan kunnen we als eens kennismaken :smile: xxx

Surfen

Hey Joyce,

Gaan surfen, lijkt mij wel wat, ik heb het ooit een paar keer
gedaan met Globevents en dat viel reuze mee. Met Breakloose
ben ik nog nooit meegeweest, maar naar't schijnt is dat ook niet
slecht. Ik moet wel zeggen dat ik ondertussen al wel 31 jaar oud
geworden ben, maar als jij je daar niet aan stoort, ik zeker niet.

Laat maar iets weten.

Groeten,

Bart

Hey Joyce

Ik heb ook nog nooit gesurfd en zou dit wel supergraag leren. Welke periode zou je willen gaan.
ik heb in augustus nog 2 weken vakantie dus als dit voor u ook zou passen...
Voor mij is het goed om met breakloose mee te gaan.
voeg me anders toe aan msn, dan kunnen we daar even kennis maken...
[email protected]
Ik zal je ook ineens toevoegen aan facebook.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan