Reisgenoot gezocht voor toekomstige reizen na juni 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri1983

Active Member
Hallo Allemaal,

Nadat ik hier eind 2010 op beland ben en een fantastische reiskameraad heb gevonden, waarmee ik ondertussen al talloze topreizen gemaakt heb, ben ik hier opnieuw.

Mijne kameraad heeft begin dit jaar iemand leren kennen, waardoor het uiteraard allemaal wat veranderd. In juni volgend jaar gaan we nog wel éénmaal een laatste vakantie doen, maar daarna ga ik terug op zoek naar een minstens even toffe leuke plezante reisgezel…

Naar wie ben ik op zoek:

-iemand van laat ons zeggen in de leeftijdscategorie 25-35

-man of vrouw maakt me niet uit

-single, kwestie van nergens aan vast te hangen

-eender van waar: België – Nederland

-niet te serieus: mag af en toe eens goed zot/onnozel doen – nog jong van geest

-een planner: iemand die graag ook op vakantie geniet waarbij alles vooraf zowat is gepland en je niet ter plaatse nog alles moet opzoeken. Ik zit nog niet in de fase dat ik gewoon een vliegtuig opstap en ginder alles maar bekijk en op me laat afkomen (ooit komt dat mss wel, maar nu nog niet ;)

Wat soort reizen:

-er mag wel wat luxe aanzitten. Na al dat werken heel het jaar door, wil ik het wel wat goed hebben. Dit mag een hotel zijn, een appartement, huisje,… zolang het maar een propere badkamer/sanitair is en een goed bed.

-ik ben zeker niet into kamperen/tenten/extreem rondtrekken

-ik hou wel van combinatiereizen. Cultuur/natuur/actie met een stadsbezoek, … maar ook ontspanning zoals gewoon relaxen aan het zwembad, of aan de zee of eens een dagje naar een waterpretpark…

-dit kan zowel door ter plaatse een vaste stek te boeken en van daaruit uitstappen te doen, alsook een rondreis waarbij je wisselt van hotel op de paar dagen of om de dag

-eindigen doe ik liefst wel met toch een dag of 2 complete rust en relaxe, zodanig at ik volledig ontspannen weer naar huis kan

-ondanks ik geen uitgaanstype ben, ben ik wel te vinden om op vakantie ook het nachtleven wat in te gaan. En een stevig stapje te gaan zetten. (ik ben niet echt een goed danstype). Iemand die wel daarbij niet de grote/versierder/ster is en na 10 minuten al met iemand weg is, waardoor je daar alleen zit heel de avond. Samen uit, samen thuis, en samen leuke andere mensen leren kennen.

Waarheen:

-ondanks koude en sneeuw heel mooi kan zijn, gaat mijn voorkeur toch uit naar zon. Ik wil wel zonzekerheid en goed weer. Een jas is not done op mijn vakanties ;)

-Dit kan heel uiteenlopend zijn. Europese landen, eilanden, tot een rondreis in de VS, Azië,… al ben ik geen voorstander om als eerste reis met een reisgenoot direct een grote rondreis te maken. Je moet toch wat aanvoelen hoe de klik is. Ik heb gemerkt aan mezelf en vele verhalen van anderen, dat een reisgezel een reis top kan maken, maar ook middelmatig of moeilijk kan maken. Dus ja ;)

Wanneer:

-kan zowat te bekijken zijn. afhankelijk van de duur van de reis en waarheen om te zien wanneer het daar zomer is ;) gezien ik normaal juni 2017 al een reis in het vooruitzicht heb, zou mijn eerste reis waarvoor ik hier een reisgenoot zoek eerder voor september 2017 zijn en daarna verder uiteraard als je een goede band hebt.

Uitgebreid, maar toch nog beperkt… :p

Met mijn huidige reisgenoot, die ondertussen één van mijn beste kameraden gevonden heb, weet ik wat echt een persoon is voor mij om mee te reizen. (man of vrouw maakt daarbij niet uit, maar hoe beter je op één lijn zit, hoe beter ;))

Ik hoor/lees het wel of hier gelijkgestemden zijn :p

christophed

New Member
hallo
ik ben christophe 20 jaar en ik kom uit lokeren. ik regeer hier op omdat ik ook opzoek ben naar iemand voor op rijs te gaan
gaan turkije. ik heb namelijk een 5 sterren hotel gezien all in dus zonder onkosten voor €1573.05 euro per 2 personen voor een week . het hotel heet melas lara en heeft een beoordeling van 4.7 op 5. vertrek is op 06/07/2017 en de terugreis is op 13/07/2017.
heb je intresse of wens je informatie laat gerust iets weten.
gelieve wel iets te sturen voor 6 januari want als je later boekt valt de first minute korting weg.

Ancy83

New Member
Hoi
Ik ben Ancy, 33 jaar. Ik heb al heel wat gereisd; alleen, met vrienden en in groep.
Alleen is super geweest, maar iemand om alles mee te delen is toch fijner. Veel van mijn vrienden zijn gesetteld en zien verre reizen niet meer zitten. Dus een reisgezel met dezelfde interesses zie ik zeker zitten.
Kamperen heb ik erns gedaan, maar ik verkies toch ook een bed.
Het noorderlicht staat nog op mijn bucketlist, daar zal ik de kou voor moeten trotseren. Voor de rest verkies ik ook zon!
Echt alles plannen doe ik niet altijd, de andere dingen komen wel zowat overeen.
Als je meer wil weten, hoor ik het wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan