Reisgenoot gezocht voor trekking

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruth D

New Member
Dag allemaal

Ik ben Ruth, 20 jaar en ben op zoek naar een (of meerdere) leuke travelmate(s) om mee op reis te gaan. Op die reis zou ik graag enkele dagen gaan trekken tussen de bergen en daar ook overnachten in hutjes of in een tent maar daarnaast ook ontspannen. Ik dacht aan ongeveer een weekje weg te zijn. Mijn voorkeuren van bestemmingen gaan uit naar noord Schotland en Oostenrijk maar sta open voor alles. Ik ben beschikbaar vanaf 25/07 tot 12/08 ongeveer en zou graag ongeveer een week tot max 10 dagen weg zijn.
Ik hou mijn reizen ook liefst zo goedkoop mogelijk en wens binnen Europa te blijven.

Laat gerust iets weten indien interesse!!

Groetjes Ruth

Dag allemaal

Ik ben Ruth, 20 jaar en ben op zoek naar een (of meerdere) leuke travelmate(s) om mee op reis te gaan. Op die reis zou ik graag enkele dagen gaan trekken tussen de bergen en daar ook overnachten in hutjes of in een tent maar daarnaast ook ontspannen. Ik dacht aan ongeveer een weekje weg te zijn. Mijn voorkeuren van bestemmingen gaan uit naar noord Schotland en Oostenrijk maar sta open voor alles. Ik ben beschikbaar vanaf 25/07 tot 12/08 ongeveer en zou graag ongeveer een week tot max 10 dagen weg zijn.
Ik hou mijn reizen ook liefst zo goedkoop mogelijk en wens binnen Europa te blijven.

Groetjes Ruth
Hey Ruth,

Ik ben ook nog op zoek naar een travelmate voor een korte trekking(week) in Europa.
Liefst niet te duur (ben aan het bouwen), mag met de tent, hutten, b&b,...

Wat denk je van Skye?

Groetjes,

Herman.

Dag allemaal

Groetjes Ruth
hi Ruth,

Ik zou graag weekje naar peak district national park gaan in Engeland. Ik heb een camionet ingericht met keuken en slaapplaats voor de rit heen en terug. eens aangekomen kunnen we bekijken of we in tentjes slapen, hostel zoek, of de camionet gebruiken. Alles zou budget vriendelijk moeten zijn. Ik zou graag ook mijn border collie meenemen maar dit is geen must. als je interesse hebt graag eerst eens afspreken om mekaar een beetje te leren kennen. en verdere afspraken te maken. Ik ben flexibel in de data van vertrek en terugkomst

mvg

Ik wil graag een trekking doen in Oostenrijk van 6 mei tot 10 mei,ik zou op 4 dagen de
Berliner Höhenweg willen doen,deze tocht is rond de 80km en word omschreven als 1 van de mooiste ter wereld

Dag allemaal

Groetjes Ruth

Beste, ik wou graag van 6mei tot 11 mei een 5 daagse trekking willen doen door Oostenrijk,moest u interesse hebben hoor ik het graag..

Ik zou in augustus of september een weekje willen gaan trekken in de bergen.
Mijn voorkeur gaat naar Oostenrijk of Italie, iets meer zekerheid wat het weer betreft dan Schotland...
Een huttentocht van een weekje met nadien nog enkele dagen relaxen op locatie om te recupereren, te ontspannen en na te genieten.

Indien interesse laat je maar iets weten. Kunnen eventueel enkele gelijkgestemden zoeken om er samen leuke reis van te maken...

Grtz

Beste,
In deze periode ga ik de Mont Blanc al beklimmen,anders wil ik jou wel even toevoegen naar de toekomst toe..groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan