Reisgenoot gezocht voor Turkije!

Status
Niet open voor verdere reacties.

fieke89

New Member
Hallo iedereen!
Ik ben een jongedame van 23 jaar. Een paar weken geleden ben ik op vakantie geweest in Turkije en als het van mij afhangt, ben ik daar deze zomer nog opnieuw. Aangezien het grotendeel van mijn vriendinnen op reis gaat met het vriendje of ze liever de festivals afschuimen en dus geen geld meer over hebben voor een vakantie, zoek ik langs deze weg een reisgenootje die ongeveer hetzelfde verwacht van een vakantie als ikzelf.

Hoe ziet mijn ideale vakantie eruit:
- Zon, zee en strand. Zwembad is natuurlijk ook goed!
- Excursies (vooral natuur en een beetje cultuur)
- ’s Avonds een stapje in de wereld zetten
- Winkelen
- En natuurlijk leuk gezelschap om veel plezier mee te maken.

Het liefst zou ik terug gaan naar hetzelfde hotel, Yelken resort & spa in Turgutreis (Bodrum), aangezien alles daar piekfijn in orde was. Ben je geïnteresseerd en wil je eens zien hoe het hotel er precies uitziet en wat het te bieden heeft? Dan kan je eens een kijkje nemen op de site: http://www.corendon.be/yelken-resort-spa/bodrum/turkije/hotel
In de prijs die hier vermeld staat, is alles inbegrepen (ultra all-in, vliegtuig en shuttleservice).
Andere plaatsen zijn natuurlijk ook welkom, maar mijn voorkeur ligt bij dit hotel.

Zie jij het zitten om met mij op vakantie te gaan? Hou je dan zeker niet in om mij een mailtje te sturen.

Groetjes
Sofie

Turkije

hoi,

ik zie dat ook wel zitten. Ik ben 30 jaar en woon in Brugge. Ik ben chinese van nationaliteit en spreek nog niet zo vlot Nederlands (Engels is beter ;-)

Wanneer zou je gaan ?

heey heb je al een reis genoot gevonden? ik ben anders wel geintereseert ik ben een 21jarige jonge dame en zoekt nog een leuke vakantie groetjess
Hallo iedereen!
Ik ben een jongedame van 23 jaar. Een paar weken geleden ben ik op vakantie geweest in Turkije en als het van mij afhangt, ben ik daar deze zomer nog opnieuw. Aangezien het grotendeel van mijn vriendinnen op reis gaat met het vriendje of ze liever de festivals afschuimen en dus geen geld meer over hebben voor een vakantie, zoek ik langs deze weg een reisgenootje die ongeveer hetzelfde verwacht van een vakantie als ikzelf.

- Winkelen

Het liefst zou ik terug gaan naar hetzelfde hotel, Yelken resort & spa in Turgutreis (Bodrum), aangezien alles daar piekfijn in orde was. Ben je geïnteresseerd en wil je eens zien hoe het hotel er precies uitziet en wat het te bieden heeft? Dan kan je eens een kijkje nemen op de site: http://www.corendon.be/yelken-resort-spa/bodrum/turkije/hotel
In de prijs die hier vermeld staat, is alles inbegrepen (ultra all-in, vliegtuig en shuttleservice).
Andere plaatsen zijn natuurlijk ook welkom, maar mijn voorkeur ligt bij dit hotel.

Zie jij het zitten om met mij op vakantie te gaan? Hou je dan zeker niet in om mij een mailtje te sturen.

Groetjes
Sofie

Indien je nog opzoek bent, ik ben ook opzoek naar een reisgezel tijdens de week 15juli tot 22ste

laat maar iets weten

Hallo iedereen!

- Winkelen

Groetjes
Sofie

Heej,

Al iemand gevonden?
Anders kan je altijd eens mailen naar [email protected]

Groetjes Ilona

Hey,

Ben ook nog op zoek naar mensen die zo een vakantie wel zien zitten, dus als je nog interesse hebt, kunnen we hier mss eens over praten.

Mvg

Wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan