reisgenoot gezocht voor vele reizen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carla65

New Member
In de afgelopen 10 jaar ben ik met veel plezier alleen met vakantie geweest, maar ook vaak met vrienden of familie. Sinds enkele maanden ben ik gepensioneerd en heb nu alle tijd voor veel en/of lange reizen. Ik ben nu al 4 maanden in Andalusië, maar ik merk dat ik alleen lang niet zoveel onderneem als met gezelschap. Ik zoek een reisgenoot, min of meer in dezelfde situatie, met veel mogelijkheden en tijd om te reizen. Lange en korte trips.
Ik houd van (berg)wandelen, natuur, cultuur, maar ook weleens van een dagje lezen. Zou graag eens naar Amerika gaan.

Hi , Carla65

Ben op zoek naar reisgezel ,om reizen te ondernemen met motorboot op de Europese wateren. En te voet en of fiets de dorpen en steden te verkennen. Graag bereid om verdere details te delen .

Dag Carla,
Zojuist heb ik een gelijkaardig verzoekje geplaatst. Ik had het daar vooral over Kreta, maar ik kom ook vaak naar Andalucia, mijn zus woont daar immers (en die speelt ook harmonica). Als je dat wil kunnen we verder praten? Met beste groeten, Alex

Hallo,
Zoekt U male of female reisgenoot voor evt.citytrip?
Tine, 60, Brugge
Ik heb niet een echte voorkeur voor een man of een vrouw. Het gaat er vooral om dat je het goed met elkaar kunt vinden op reis en min of meer dezelfde interesses hebt. Een citytrip maak ik bijvoorbeeld niet om te winkelen, maar vooral voor de bezienswaardigheden, architectuur, bijzondere musea e.d. Spreekt je dit aan?

Carla

Ja, toch wel, ik zou bvb graag Lissabon bezoeken, of Istanbul, of Italiaanse kunststeden, of nog zovele andere.
Welke steden staan er nog op jouw Bucket-list?

Ik ben er steeds voor te vinden om reisjes te doen, zowel grote als kleine, bij voorkeur steeds verder trekken door het land en veel contact met locale bevolking, maar ook citytrips om sfeer op te snuiven. Ben eveneens 60 + en sinds kort gepensioneerd.
Heb je eventueel reeds iets concreets in gedachten ?

hallo

mijn naam is Anne en ben alleenstaand en op zoek naar een reismaatje om
in juli 3 of 4 weken naar Canada Laval/montreal te reizen en daar en omstreken rond te toeren en om er vele dingen te bezichtigen
Ben een goedlachse persoon en houd van allerlei dingen
Natuur,water, strand, etc en heel veel plezier maken
Het is mijn droom om Canada te bezoeken ben jij ook iemand die droomt om eens naar canada te kunnen gaan
je kan me contacteren via email

[email protected]

Bedankt voor je reactie. Maar Canada staat voorlopig nog niet op mijn verlanglijstje. Succes met verder zoeken.
Carla

In de afgelopen 10 jaar ben ik met veel plezier alleen met vakantie geweest, maar ook vaak met vrienden of familie. Sinds enkele maanden ben ik gepensioneerd en heb nu alle tijd voor veel en/of lange reizen. Ik ben nu al 4 maanden in Andalusië, maar ik merk dat ik alleen lang niet zoveel onderneem als met gezelschap. Ik zoek een reisgenoot, min of meer in dezelfde situatie, met veel mogelijkheden en tijd om te reizen. Lange en korte trips.
Ik houd van (berg)wandelen, natuur, cultuur, maar ook weleens van een dagje lezen. Zou graag eens naar Amerika gaan.

Hallo,
Voor 2015 heb ik reeds een reis gepland maar indien je nog steeds een reisgenoot zoekt ben ik zeker nog kandidaat voor 2016 en/of eventueel volgende jaren. Je mag me steeds contacteren via mail [email protected]. Tot binnenkort via mail ? groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan