Ik ben op zoek naar een reisgenoot (voorkeur: vrouwelijk) om ergens in 2024 op reis te gaan. Ik ben niet gebonden aan een bepaalde reisperiode, maar liever niet in de (school)vakanties. Als het echt niet anders kan, kan ik me uiteraard aanpassen.
Het liefst wil ik 2-2,5 week weg en ik was me nu zelf aan het oriënteren op Sri Lanka. Mocht je andere leuke ideeën hebben, hoor ik die natuurlijk ook graag!
Hierbij ook wat info over mij: ik ben 28 jaar en woonachtig in Zuid-Holland. Op vakantie zie ik graag veel van de plek van bestemming. Actieve activiteiten wissel ik graag of met een dag(deel) aan het strand of het zwembad chillen met een boekje erbij.
Spreekt dit je aan? Dan kom ik graag met je in contact!
wat leuk, ik zoek ook een reismaatje voor 2024 en het liefst buiten schoolvakanties! Ikzelf zat aan Bali te denken en wissel ook graag activiteiten af. Ik vind het leuk om af en toe lekker op het strand te chillen, maar ook om dingen te zien en bijvoorbeeld een hike te doen. Verder ben ik ook zeker in voor leuke strandfeestjes! of gewoon gezellig mensen te ontmoeten en daarmee wat te drinken. Ik ben 25 jaar en woon in Leeuwarden. Dit zal mijn eerste reis buiten europa zijn en daarom reis ik liever niet alleen. Ik vind het fijn dat je er niet alleen voor staat mocht er iets gebeuren. Ik zou mezelf omschrijven als een sociaal en spontaan persoon en maak dan ook makkelijk contact. Het lijkt mij dan ook leuk om in een hostel te zitten zodat je mensen ontmoet!
Laat maar weten of je graag in contact komt
Groetjes Lieke