Ik ben opzoek om naar een reisgenoot (v) tussen de 19-25. Ik zou graag begin-midden augustus op vakantie gaan naar een warm land. Kroatie, spanje, portugal of Griekenland. Lekker terrasjes pakken en op avontuur.
Ik ben ben zelf 24 (v)
Mocht jij dit intressant vinden stuur mij dan even een berichtje en dan kunnen we kijken of het klikt
Ik (33) heb ongeveer hetzelfde plan, misschien in een iets latere periode, eerder eind augustus naar Spanje, Portugal of Griekenland (afhankelijk van corona). Samen zonnen en sporten, stadjes bezoeken en op avontuur trekken in de natuur. Mocht je hierin interesse hebben, hoor ik het wel
Ik ben zelf 23 jaar en op zoek naar iemand om mee op vakantie te gaan. Wil ik er toch wel even graag tussenuit van de zomer (als het kan).
Ik heb de eerste twee weken van augustus vakantie!
Ik zou graag dezelfde periode een avontuur willen plannen. Zelf ben ik geen lange periode vrij, maar een trip van vijf à zes dagen zit er zeker in. Zelf ben ik meer fan van Portugal en Griekenland.
Laat me iets weten! Dan chatten we even of het klikt en wat jullie verdere plannen zijn.
Hi,
Ik ben ook rond de 20 jaar, en dit klinkt voor mij interessant. Naar een warm land en daar lekker genieten. Lekker terassen en leuke dingen doen!
In augustus heb ik 2 weken vakantie!
laat me weten als je dit interesseert
Hey!! ik ben zelf een meisje van 19 jaar en ook opzoek naar iemand die een weekje de warmte wilt opzoeken. Midden augustus komt voor mij perfect uit! Ik hou wel van een drankje, zonnen en shoppen De mooiste plekjes opzoeken vindt ik ook heel leuk. Let me know als je interesse hebt !