Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot gezocht voor wereldreis januari - juni 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

patricia4

New Member
Hallo,

Ik ben Patricia (32 jaar) en denk erover na een halfjaarlijkse wereldreis te maken van begin januari 2011 tot eind juni 2011.
Ik zou de volgende plaatsen willen bezoeken:
Argentinie-Chili-Peru-Paaseiland-Bolivia-Canada (omgeving Vancouver) - Nieuw Zeeland-Australie.
Ik heb de voorbije jaren Azië bezocht en wil bijgevolg de andere werelddelen zien met een vrouwelijke reisgenoot.

Iemand met dezelfde plannen?
Patricia

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ik vertrek zelf in februari 2011 naar centraal en zuid-amerika om daar een aantal landen te bekijken en spaans te leren!
Eerst heb ik een rondreis en daarna ga ik 4 weken spaans leren in ecuador, maar tussen 24 april 2011 en 16 juni 2011 staat bij mij nog open (zou in die tijd graag nog iets van ecuador zien en peru en evt bolivia bezoeken). Misschien kunnen we elkaar onderweg tegenkomen om samen een stuk te reizen? (Low-budget)

dag ilona

ik ga het hele idee zelf moeten laten varen, omdat ik bericht heb gehad dat ik in januari geen loopbaanonderbreking mag nemen, tenzij ik zelf mijn ontslag neem.

Dus ik ga je aanbod moeten afslaan...

groetjes,
patricia

enkele weken

Hallo Patriicia, misschien kan je ipv 6 maanden ..enkele weken gaan?
Ik wil graag eens Argentinie zien in januari voor een 3tal weken met patagonie erbij...
misschien kan je ooit een andere keer de loopbaanonderbreking krijgen..
grts
i

HALLO,

mijn reis ligt ondertussen helemaal vast..
dus ik hoop dat je een reisgezel vindt die zich kan aansluiten met jouw wensen!

patricia

ja ongeveer wel ja grtj

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...