Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot gezocht voor zon vakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krisje

New Member
Hoi,

Ik ben een 34 jarige vrouw. Ik zoek reisgenoten die mee de zon willen gaan opzoeken in de periode van 25 oktober tem 8 november 2014. Waar maakt mij niet veel uit, zolang er maar zon en water is Ik heb nood om mijn batterijen op te laden. Dit zowel met lekker luieren als dingen te bezichtigen... Ben erg avontuurlijk en wil zoveel mogelijk van de wereld zien. Interesse om mee te gaan? Laat maar weten

Hoi Krisje, het is wel erg laat om nu nog wat te vinden, ibiza of zo,,,maar ik wil daar ook nog naartoe,
hotel inclusief, of er nog wat te vinden is,,,denk het niet? grts..

Hoi Valencio , ja was wat aan het het rondneuzen voor last minutes... Turkije heeft nog veel mogelijkheden, Tunesië zag ik ook nog mogelijkheden en Spanje heeft precies ook nog ruimte Zoals ik al zei, maakt mij de plaats niet zo veel uit, zolang het zonnetje aanwezig is.

Hoi Krisje,

Ik zoek voor 6 t/m 10 oktober nog iemand die mee wil voor een midweek naar Corfu. Zin om mee te gaan? De reis is al zo goed als geboekt. Datum ligt vast, alleen het aantal personen nog niet. Het wordt wel een low-cost reis, dus reken niet op al te veel luxe. Dat kan ik me namelijk niet veroorloven.

Ik hoor graag of het je schikt.

Hoi Patrick , klinkt wel goed, maar ik vrees dat het niet zal lukken. Ik heb namelijk mijn verlof onder de herfstvakantie en de week erna. Kan ik niet meer aanpassen. Amuseer je in ieder geval.

hey, ik zoek nog een reispartner voor die periode om naar de zon te gaan.. naar waar maakt niet veel uit, als het er maar warm is

Bedankt iedereen voor de reacties, maar de plannen zijn opeens gewijzigd. Soms zit het lot wat mee ik weet niet hoe ik mijn topic verwijder, dus bij deze laat ik het weten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...