Reisgenoot gezocht voor zonvakantie september-oktober

Status
Niet open voor verdere reacties.

SylMich

Member
Hallo iedereen,

Ik heb nood aan een heerlijke 10-daagse zonvakantie (budget van boeking +/- 500 euro), maar mijn normale reisgenoten hebben geen vakantiedagen meer. Waar we naartoe gaan is niet van belang, zolang er maar zee, zon en strand is. Geen nood, ik ben niet iemand die elke dagen hele dagen op het strand of naast het zwembad te vinden is. Ik wil ook iets zien van het land dat ik bezoek, dus ook excursies doen of er zelf op uit trekken te voet of met de scooter.

Ik had graag willen vertrekken in de week van 21 september voor een duurtijd van 10 of 11 dagen. Ik had gedacht aan de Griekse eilanden Kos of Zakynthos, Tunesië, Egypte of Kroatië. Spanje en Turkije liever niet, omdat ik er al meerdere malen geweest ben. Heeft er iemand zin om mee te gaan? Ikzelf ben een spontane meid van 26 jaar en woon in Vlaams-Brabant. En hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Boeking zal wel snel moeten gebeuren.

Groetjes,
Sylvia.

Laatst bewerkt:
http://neckermann.be/vliegvakanties/DetailPage.aspx?fh_DETAILgclid=COiXosb8tJwCFU0A4wod9k1knQ&fh_view_size=10&fh_sort_by=pr_defaultprice&omitxmldecl=yes&fh_secondid=nvb_nvli_33919a_s09&fh_lister_pos=0&fh_location=//packages/nl_BE/pr_earlybookable%3E0/pk_active=1/pr_lastminute%3E{1}/pk_country%3E{iso_gr}/pk_vacationchannel%3E{flight}/pk_region%3E{r578v}/pr_duration%3E{0915}/pr_defaultdeparturedayint%3E20090919/pr_defaultreturndayint%3C20091011&fh_eds=%C3%9F&fh_refview=lister

Is een mogelijkheid, wel voor 14 dagen én vertrekken 25 september!

Hallo

Indien jullie met een grote bende willen gaan kunnen jullie zich altijd aansluiten bij ons 5 koppig groepje (3 vrouwen en 2 mannen).
Wij vertrekken op 28 september tem 6 oktober naar djerba vr 9 dagen
De reis heeft ons iets minder dan 620 euro per persoon gekost gezien het een all inclusive is , een 4 sterren en een vrij bekend hotel.

Hallo iedereen,

Ik heb nood aan een heerlijke 10-daagse zonvakantie (voor een democratische prijs), maar mijn normale reisgenoten hebben geen vakantiedagen meer. Waar we naartoe gaan is niet van belang, zolang er maar zee, zon en strand is. Ik had graag willen vertrekken in de week van 21 september. Heeft er iemand zin om mee te gaan? Ikzelf ben een spontane meid van 26 jaar en woon in Vlaams-Brabant.

Groetjes,
Sylvia.

Dag Sylvia,

Ik zoek ook een reisgezel, maar heb verlof van 31 augustus tem 20 september....
Dat is te vroeg zeker?

Groetjes, jochen

Hey!

Kan dat nog geboekt worden? Anders heel graag ;-)

Groetjes,
Sylvia.

Hallo

Indien jullie met een grote bende willen gaan kunnen jullie zich altijd aansluiten bij ons 5 koppig groepje (3 vrouwen en 2 mannen).
Wij vertrekken op 28 september tem 6 oktober naar djerba vr 9 dagen
De reis heeft ons iets minder dan 620 euro per persoon gekost gezien het een all inclusive is , een 4 sterren en een vrij bekend hotel.

Hallo

wel wij hebben al geboekt maar er is nog plaats in het hotel en op hetzelfde vliegtuig. het gemakkelijkste zou zijn moest je hier nog iemand vinden en dan een kamertje boeken. We kunnen dan zeker eens op voorhand afspreken ook.
We zijn van het principe : met hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Anders heb je msn? Voeg me maar zeker toe [email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan