Graag zou ik in september naar Zuid-Afrika willen gaan voor een 14-15 tal dagen. Ik heb ook zitten denken aan Vietnam. Zelf ben ik 20 jaar en zoek ik iemand die mee wil reizen. )
orphee,
ik zou graag een verre reis maken dus dat lijkt me wel een mooie reis.
ik ben sociaal maar ben totaal niet goed in andere talen daarom dat ik niet alleen reis.
zie jij dat dan zitten om me te assisteren dan op reis..
ligt jou reis al helemaal vast want voor mij kan pas vanaf half september maar land is wel goed
orphee,
ik zou graag een verre reis maken dus dat lijkt me wel een mooie reis.
ik ben sociaal maar ben totaal niet goed in andere talen daarom dat ik niet alleen reis.
zie jij dat dan zitten om me te assisteren dan op reis..
ligt jou reis al helemaal vast want voor mij kan pas vanaf half september maar land is wel goed
Hey Jochem ik kan mijn verlof wel nog een klein beetje aanpassen. Het ligt nog niet vast. Juist een klein probleempje. Ik zoek ook iemand omdat mijn talen ook niet zo goed zijn maar ik denk dat met twee wel al beter gaat dan alleen en met google vertalen. Laat maar iets weten wat je ervan vindt
dat zou ideaal zijn als we onze verlof samen kunnen bepalen.
en voor dat vertalen zal moeilijk worden maar zoals je zegt met 2 veel gemakkelijker.
ik vind het wel prima!!
best eens wat afspraken vooraf van wat en hoe of welk denk je..
dat zou ideaal zijn als we onze verlof samen kunnen bepalen.
en voor dat vertalen zal moeilijk worden maar zoals je zegt met 2 veel gemakkelijker.
ik vind het wel prima!!
best eens wat afspraken vooraf van wat en hoe of welk denk je..