Na een zoektocht in reisbureaus en op het net om te gaan reizen als single probeer ik het even langs deze weg...
Ben een single moeder die graag in juli ( van 20 juli tot 28 juli)op reis wil gaan in Europa... Liefste ergens waar het warm is hihi?
Dus ben nog op zoek naar een partner want alleen reizen is verschrikkelijk duur zo blijkt.... Mijn zoontje gaat niet mee... Wil er graag een lekker luie vakantie van maken en af en toe eens van het nachtleven proeven...
Ook enkele uitstapjes zijn altijd leuk meegenomen... Voel jij je geroepen? Geef me dan maar een seintje.
halloo loesje ik ben peter 25 jaar uit sint truiden en ben net als u op zoek naar een reisgenote in dezelfde periode als u.zou graag een strandvakantie doen in een hotel all inclussieve bestemming maakt niet zoveel uit zolang het maar warm is groetjes illusionfreak@msn.com
Hallo Peter. Ja leuk hoor al wil ik je wel even wat beter leren kennen kwestie om niet met een wildvreemde op vakantie te gaan hé... Heb je alvast toegevoegd op msn dan kunnen we al wat praten en als het klikt kunnen we eens wat gaan drinken om dan het één en ander al te plannen... Tot snel