Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht Zuid-Amerika (feb 2010)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisanne86

New Member
Hallo!

Ik ben binnenkort klaar met mijn studie Bedrijfskunde en wil daarna een paar maanden gaan reizen door Zuid-Amerika. Omdat er niemand in mijn omgeving is met dezelfde plannen, ben ik op zoek naar een reisgenoot. Ik ben van plan om begin februari in Brazilië te beginnen en vanuit daar naar Argentinië, Chili, Peru en Bolivia te reizen.

Verdere info: ik ben 23 jaar en studeer in Groningen. Spreekt dit je aan of wil je meer weten? Stuur me dan een bericht!

hoi Lisanne,

Ik ben Teuntje, 28 jaar en woon in Utrecht. Zou hier zeker interesse voor hebben. Zou eind februari ook uitkomen? Ik moet namelijk wel mijn spaans nog wat bijspijkeren
mijn email is teuntjethuis@live.nl

groetjes Teuntje

Lisanne,

Misschien ben ik geïnteresseerd. Waar zou je vertrekken? Hoelang zoek je juist te gaan? Ik kan eventueel reeds vanaf half januari. En euh ... ik spreek geen spaans, maar dat maakt het alleen maar spannender zeker?

Groetjes,

Tom

Ik ben net hetzelfde van plan.

Waarschrijnlijk komen we elkaar tegen in 1 van deze landen.

Groeten,

Kay

bericht van frank

Hallo, Frank uit België. Zopas een moeilijke scheiding achter de rug, en ook beroepsmatig op zoek naar enige rust en in de toekomst nieuwe uitdagingen. Vandaar enorme uitdaging om even op een andere manier te reizen. Ofwel Zuid-Amerika of Australië. Ik heb een tijdje in het verre Oosten gewoond, ken een beetje Brazilie en Argentië. Kan je veel meer info doorgeven. Een probleem, ik ben heel wat ouder, pas 49, heb altijd gereisd op een luxueuze manier. Maar zoek echt een reisgenoot die wil proeven van het avontuur, maar toch ook intellectueel vooruit wil.
Indien je nog geen beslissingen hebt genomen, neem gerust contact. Mijn devies voor het volgend jaar 'Carpe Diem'.

Groeten
Frank (frank.ameye@hotmail.com)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...