Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot gezocht, zuid-amerika vanaf eind oktober 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

katrijnroels

New Member
hallo,

ik ben 22 jaar en dit jaar afgestudeerd. Voor ik begin te werken wil ik een lange reis maken.
ik zou graag in zuid-amerika rondtrekken voor ongeveer 4 à 5 maanden (peru, bolivia, chili, argentinië)
Omdat ik dit toch niet alleen wil doen zoek ik een reisgenoot, liefst rond mijn leeftijd.
De bedoeling van de reis is natuurlijk mooie, coole dingen zien en doen , maar ook soms gewoon ff nix doen en strandzitten fzo ik heb dit jaar leren surfen en zou dat daar ook nog wat willen verder doen.

Als je geïnteresseerd bent kunnen we eens afspreken en zien of het klikt

wie heeft er intresse om stukje van de wereld te zien met mij!?

groetjes, katrijn

Hoi,

ik herken mij volledig in je verhaal. Ik studeer ook dit jaar af en twijfel tussen nog een jaartje verder studeren of er op uit trekken.. Ik weet echter niet of'k het nog een jaartje kan volhouden in ons Belgiëlandje, het kriebelt net iets te hard om de wereld te verkennen. Bovendien is Zuid-amerika helemaal hetgeen ik wil doen. Mijn vrienden zijn echter niet zo te vinden voor mij avontuurlijke reisplannen.. Dus ik ben wel geïnteresseerd in het tripje dat jij wilt maken.

groetjes
Steffie

jeeej!

aangezien ik iemand zoek, zou ik zeggen, trek er op uit
en een jaartje tussen uit kan ook geen kwaad hè, moest je toch nog willen verder studeren...
Ik ben belgië ook echt volledig beu! ik kijk nu al uit naar volgend jaar dat ik rond deze tijd lekker in de zon zit
en ja ik ben ook geen vriendeloos persoon fzo maar mijn vrienden zijn ofwel nog niet afgestudeerd ofwel geen intresse in rondtrekken..

Maar dus ... vanwaar ben je?
anders kunnen we eens afspreken en zien of we overeen komen ..? en is zien wat jij zoal wil doen en ik enz

Maar dan moet je wel zeker zijn dat je dus volgend jaar niet ga verder studeren...
of ja misschien na onze eerste ontmoeting overtuig ik je gewoon helemaal

heb je zin om eens in de kerstvakantie af te spreken of heb je het te druk met leren?

groetjes, katrijn

Had dit berichtje op je profiel gepost maar heb dus geen flauw idee of je daar al dan niet melding van krijgt. Dus probeer'k het hier nog een keertje

Hi again
Lijkt me een strak plan eens af te spreken. Kerstvakantie is nogal moeilijk maar erna kan'k wel een avondje vrij maken. Af en toe die helse examens ontvluchten is absoluut noodzakelijk. Je zal trouwens niet veel overtuigingskracht nodig hebben, hoor. Ik wil dat reisje echt gewoon doen! And now is the time to do so. Wat dat jaartje studeren betreft, ik heb het zo gehad met studeren (ben ondertussen zo'n 6 jaar bezig). Ik wil er gwn een tijdje tussen uit, en dan kan'k nog beslissen van een extra jaartje te doen. Heb zelfs al eens nagedacht over het financiële en ik denk dat het nog wel te regelen valt Zal zot hard moeten werken maar dat is het zeker en vast waar.
Ik ben trouwens van kontich, jij?

Grts

Ik ben van schilde, dus zo ver uiteen wonen we niet uiteen, dat is al goed! maar mss toch int stad ofzo afspreken, dan kunnen we cafeetje fzo doen

en qua financiën...ik moet ook veel werken en zou eigenlijk zoiezo iets int zwart moeten zoeken,anders geraak ik er ni. Ik mag ook al beetje van men mama lenen chance!
Men zus heeft vorig jaar 3 maand rondgereisd in zuid-amerika en ze zei dat ge 1000euro per maand moet rekenen, ongeveer è, maar zij hebben altijd in hostels enz gezeten en ik zou ook zo is willen couchsurfen om wat geld te sparen. Heb al een hele toffe kerel in lima,peru gevonden, had veel toffe reacties enz

Ik ga je anders toevoegen op facebook, dat is wat makkelijker om te communiceren.
Laat dan maar iets weten wanneer je kan.
Ik moet niets leren, heb juist praktijkexamens, dus ik kan wel makkelijk afspreken.
dagdagx
katrijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...