Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot gezocht, zuid-amerika vanaf eind oktober 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

katrijnroels

New Member
hallo,

ik ben 22 jaar en dit jaar afgestudeerd. Voor ik begin te werken wil ik een lange reis maken.
ik zou graag in zuid-amerika rondtrekken voor ongeveer 4 à 5 maanden (peru, bolivia, chili, argentinië)
Omdat ik dit toch niet alleen wil doen zoek ik een reisgenoot, liefst rond mijn leeftijd.
De bedoeling van de reis is natuurlijk mooie, coole dingen zien en doen , maar ook soms gewoon ff nix doen en strandzitten fzo ik heb dit jaar leren surfen en zou dat daar ook nog wat willen verder doen.

Als je geïnteresseerd bent kunnen we eens afspreken en zien of het klikt

wie heeft er intresse om stukje van de wereld te zien met mij!?

groetjes, katrijn

Hoi,

ik herken mij volledig in je verhaal. Ik studeer ook dit jaar af en twijfel tussen nog een jaartje verder studeren of er op uit trekken.. Ik weet echter niet of'k het nog een jaartje kan volhouden in ons Belgiëlandje, het kriebelt net iets te hard om de wereld te verkennen. Bovendien is Zuid-amerika helemaal hetgeen ik wil doen. Mijn vrienden zijn echter niet zo te vinden voor mij avontuurlijke reisplannen.. Dus ik ben wel geïnteresseerd in het tripje dat jij wilt maken.

groetjes
Steffie

jeeej!

aangezien ik iemand zoek, zou ik zeggen, trek er op uit
en een jaartje tussen uit kan ook geen kwaad hè, moest je toch nog willen verder studeren...
Ik ben belgië ook echt volledig beu! ik kijk nu al uit naar volgend jaar dat ik rond deze tijd lekker in de zon zit
en ja ik ben ook geen vriendeloos persoon fzo maar mijn vrienden zijn ofwel nog niet afgestudeerd ofwel geen intresse in rondtrekken..

Maar dus ... vanwaar ben je?
anders kunnen we eens afspreken en zien of we overeen komen ..? en is zien wat jij zoal wil doen en ik enz