Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht Zuid-Korea

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christa99

New Member
Heeey,

Mijn naam is Christa, 23 jaar oud en net afgestudeerd.
Ik ben van plan om ergens in het komende half jaar een reis door Zuid-Korea te maken. (staat nog geen datum vast)
Het liefst ga ik minstens voor 1 maand. Langer kan ook.
Wellicht daarna doorreizen naar Japan.

Vooralsnog heb ik niemand om mee te gaan. Het lijkt mij leuk om samen met iemand te reizen. Ik vind het daarentegen ook prima om sommige stukken wel alleen te reizen en elkaar dan in een bepaalde stad weer te zien. Ik sta overal voor open.

Lijkt het je leuk om eventueel samen te reizen en zou je mij beter willen leren kennen.. reageer dan hieronder
Ik hoor met veel plezier van jullie. Groetjes, Christa

Hoi Christa,
Mijn naam is Sanne en ik ben 25 jaar. Ik wil heel graag nog een keertje terug naar Zuid-Korea en zat ook te denken aan een paar weken. Vanwege mijn studie zou ik wel pas in februari kunnen gaan. Ik weet niet of dit een optie is?

Ik hoor graag van je!
Groetjes, Sanne

Hey Christa!

Ik had precies deze plekken in mijn hoofd, lijkt me zo cool om die landen te kunnen bezoeken!
Het lijkt me hierbij ideaal om een travelbuddy te hebben ter gezelschap maar ook om samen uit te zoeken wat de reis hotspots zijn.
Ik wil deze herfst/winter graag op reis. Wanneer wil jij weg? Heb je misschien een instagram account?

Groetjes,

Babette

Hoi Christa en anderen die gereageerd hebben. ik ben Elize. Ik ben 20 jaar. Mijn reis naar Zuid Korea is geboekt van 21-10 t/m 3-11-2022. Helaas gaan mijn reisgenoten niet meer mee en wil ik liever niet alleen. Daarom wil ik graag een reisgenoot/reisgenoten. Dit is de datum dat ik heb geboekt maar ik wil hem gaan omboeken. Zou ik met je meekunnen als we een datum overeen zouden komen. En het zou klikken natuurlijk groetjes Elize

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...