Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lootje

New Member
Hallo,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot om korte trips mee te doen. Hiermee bedoel ik reizen van 4 à 5 dagen doorheen Frankijk, Nederland, Schotland,....Of misschien nog ergens anders heen.
Heb jij zin om er zo af en toe eens op uit te trekken, ben je goedlachs, vrolijk en spontaan? Laat me dan iets weten Groetjes Hannelore

Hoi Hannelore,

ik wil nog voor de zomer één of andere stad bezoeken, zowel Lissabon als Rome genieten mijn voorkeur. We zitten echter niet in mekaars leeftijdscategorie.

Hey Hannelore, ben net terug van Nepal, en zou nog graag een korte trip doen, bij voorkeur in Schotland. Misschien ook iets voor jou? Mijn e-mail is: tomdc9120@hotmail.com. Grtjs tom

Hey Hannelore

Ik ben wel geïnteresseerd in zulke korte vakanties niet te ver weg of wat verder. Ik heb altijd al eens naar schotland of ierland willen gaan en heb in augustus nog een weekje verlof. Anders zou het oktober zijn. Mijn email: verheyen.katrien@gmail.com. Groetjes, Katrien

Ierland of Schotland trekken mij ook enorm aan...
Als je een reisgenoot zoekt, geef gerust een seintje via dit forum of een privéberichtje.
Ben vrouw, hoger opgeleid, 34 uit Limburg.

Hoi Hannelore,

Ik doe ook heel graag korte trips. Graag wil ik nog naar Lissabon, Ierland, Schotland,Madrid,... en nog zoveel meer.
Als je nog gezelschap zoekt, mag je mij steeds contacteren.

Groetjes Lindsay

Hey Hannelore,

Ik heb eventueel ook interesse in een korte vakantie naar schotland. Bij voorkeur in een groepke.
Ben een vrolijk en enthousiaste vrouw van 26
Hoger opgeleid, omgeving Leuven en beschikbaar in juli en augustus op een paar dagen na.

Vele groetjes,
Sarah

Hey,

Ik heb midden juli twee weken vakantie gepland die nog wat opvulling kunnen gebruiken en ook in augustus heb ik nog een paar vrije dagen. Een tripje richting Schotland, Frankrijk of ergens waar de zon wat meer schijnt en waar er iets te beleven valt zie ik wel zitten. Als je nog iemand zoekt, laat dan gerust iets weten.

Groetjes,
Emmy

Ik wil ook wel vaker op citytrip gaan
Ik kan eigenlijk de hele grote vakantie tot en met september
Ben nog een student leerkracht lager onderwijs...
Laat maar weten!
groetjes
Pieter

Hallo,
Ik zou er ook graag nog een paar dagen op uit. Andy, 33 jaar regio Kortrijk. Liefst in september of oktober 2014. Ik hoor het graag als je mogelijkheden ziet. groeten, Andy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...