hallo ik ben een 47 jarige vrouw uit roeselare die in september op reis wil, maar alleen is maar alleen
daarom zoek ik iemand die met me mee wil bestemming bespreekbaar , ik ben zeer flexibel en sta open voor zowel avontuur als relax
met een weekje ben ik al tevreden. wie het ziet zitten ,laat maar weten
groetjes conny
hoi conny
kun jij enkel in september op reis of heb je nog andere periodes dat je vrij bent?
ik ben een 46 jarige single vrouw en idd alleen is maar alleen op reis ;ik kan enkel vrij krijgen in de schoolvakanties; nu had ik hier een waardebon van reizen lauwers voor een betalen ; een gratis en ik dacht es in augustus naar spanje of een citytrip praag te boeken( mischien heb jij ander low budjet ideetje?)
klinkt het in je oren ? kunnen we voordien es afspreken om te zien of het tussen ons een beetje klikt
mischien tot hoors , groetjes kathy
Ik heb intussen vakantie vastgelegd van 21 t/m 29 juni + van 2 t/m 17 augustus + 6 t/m 14 september.
Mochten er gegadigden zijn om dan naar een zonnige bestemming te trekken, laat maar horen.
hallo ik ben een 47 jarige vrouw uit roeselare die in september op reis wil, maar alleen is maar alleen
daarom zoek ik iemand die met me mee wil bestemming bespreekbaar , ik ben zeer flexibel en sta open voor zowel avontuur als relax
met een weekje ben ik al tevreden. wie het ziet zitten ,laat maar weten
groetjes conny
hoi ik zou graag naar spanje gaan via een bon van biedmee.be maar het is steeds voor 2 personen. Als je een kamer alleen wil vervalt de bon en betaal je volle pot en dat heb ik er niet voor over. Ik ben er een keer mee op verlof geweest en dat viel reuze mee maar dit zou naar een ander hotel zijn en nu ben ik alleen. Dus moest je u aangesproken voelen dan hoor ik het graag. Groetjes
hoi ik ben een 37 jarige jonge man en ik zou gerust een week met je op reis willen.zon zee strand en een snuifje cultuur. Ik hou enorm van spanje en dan liefst het catalaanse gedeelte. Mooie stranden blauwe zee super om te snorkelen. Voor cultuur hoef je niet ver. En alleen is maar alleen. En alleen is het kostelijk ook. Of moest je een ander idee hebben dan hoor ik het graag. Groetjes
Hoi,
Is er ondertussen al een reis geboekt ?
Ikzelf ben man van 41 en kijk uit naar een zonnige bestemming (Griekenland, Kroatië, Italië,...) een hotel met voldoende faciliteiten en animatie. Een bestemming met een cultureel aanbod en waar je ook kan genieten van een uitstap naar plaatselijke natuur en gezellige stadjes.
Hallo Conny!
Geen idee of je al een reis hebt geboekt, maar ik ben van plan om een weekje door Toscane te trekken (van 22/9 tot 28/9) en gezelschap is altijd welkom.
Laat maar iets weten of je zin heb om mee te gaan.
grtjes,
Elke
(PS: ik ben 40, vrouwelijk, van Antwerpen afkomstig en zo lang er op tijd en stond lekker eten voor mijn neus staat en een bed ter beschikking is, ben ik tevreden )
Ik heb intussen vakantie vastgelegd van 21 t/m 29 juni + van 2 t/m 17 augustus + 6 t/m 14 september.
Mochten er gegadigden zijn om dan naar een zonnige bestemming te trekken, laat maar horen.
hoi conny
kun jij enkel in september op reis of heb je nog andere periodes dat je vrij bent?
ik ben een 46 jarige single vrouw en idd alleen is maar alleen op reis ;ik kan enkel vrij krijgen in de schoolvakanties; nu had ik hier een waardebon van reizen lauwers voor een betalen ; een gratis en ik dacht es in augustus naar spanje of een citytrip praag te boeken( mischien heb jij ander low budjet ideetje?)
klinkt het in je oren ? kunnen we voordien es afspreken om te zien of het tussen ons een beetje klikt
mischien tot hoors , groetjes kathy
Hey ,
ik ben een 43 jarige vrouw uit Oost vlaanderen , ik heb de laatste week van augustus een appartement gehuurd in torrevieja. De vriendin die normaal ging meegaan heeft door omstandigheden afgezegd, nu ben ik op zoek naar een nieuwe reispartner . Moest je interesse hebben plaats maar een berichtje .
Hoi, hoi, ik ben een vrouw van 39 en zoek iemand, reisgenote(vrouw) die met mij mee wil gaan naar Kopenhagen van 19-21 september. Ik weet niet of je liever naar de zon gaat, maar door omstandigheden kan de reisgenote waarmee ik zou gaan niet meer mee.
Ik weet niet of je interesse hebt.