Reisgenoot gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

NickVH

New Member
Hallo iedereen!

Ik ben Nick, 21 jaar en ik kom uit Oost - Vlaanderen. Ik zou graag op roadtrip gaan en enkele citytrips doen dit jaar. Vorig jaar ben ik alleen op roadtrip getrokken naar Zuid Kreta, wat zalig was, maar dit jaar mag het wel eens met een reisgenoot zijn ;)

Ik heb al verschillende ideeën gehad over wat ik zou doen dit jaar zoals een roadtrip door Oost - Europa ( Berlijn, Gdansk, Wroclaw, Krakow, Warschau, Wenen, Praag, Bratislava, Budapest, Ballaton, Bled (Slovenië), om dan ongeveer te eindigen in Venetië.

Ook heb ik al met het idee gezeten om een roadtrip in Noorwegen te doen maar die overzetboot bleek best duur, toch om alleen te betalen..

Maar voorlopig heb ik dus geen plannen, dus als iemand interesse heeft om met mij mee te gaan en zelf een goed idee heeft, laat maar weten :)

Hallo!

Mijn vakantie voor deze zomer staat al vast, maar voor citytrips ben ik wel altijd te vinden. Mijn voorkeur gaat uit naar Oost-Europese steden, maar andere bestemmingen kunnen eventueel ook wel. Vorig jaar heb ik ook een roadtrip gedaan doorheen Scandinavië. Ik ben zelf via Denemarken en Zweden naar Noorwegen gereden tot op de hoogte van Bergen ongeveer. Die landen zijn echt wel de moeite! Ik werk wel dus citytrips plan ik meestal niet lang op voorhand. Ik pak meestal een van de goedkope bestemmingen met Ryanair op de momenten die ik vrij heb. Indien jij ook snel k

Hey !

Toevallig interesse om eind Februari mee te gaan naar IJsland? Vliegen vanaf Amsterdam, huurwagen (4x4), en te kijken voor low budget verblijven om zo de zuid kust tot het oosten af te rijden... IJsland is wel een duur land, dus de vlucht en huurwagen zou al rond de 800 euro / persoon komen voor 6 dagen.

Groeten,
David

Hallo iedereen!

Ik ben Nick, 21 jaar en ik kom uit Oost - Vlaanderen. Ik zou graag op roadtrip gaan en enkele citytrips doen dit jaar. Vorig jaar ben ik alleen op roadtrip getrokken naar Zuid Kreta, wat zalig was, maar dit jaar mag het wel eens met een reisgenoot zijn ;)

Ik heb al verschillende ideeën gehad over wat ik zou doen dit jaar zoals een roadtrip door Oost - Europa ( Berlijn, Gdansk, Wroclaw, Krakow, Warschau, Wenen, Praag, Bratislava, Budapest, Ballaton, Bled (Slovenië), om dan ongeveer te eindigen in Venetië.

Ook heb ik al met het idee gezeten om een roadtrip in Noorwegen te doen maar die overzetboot bleek best duur, toch om alleen te betalen..

Maar voorlopig heb ik dus geen plannen, dus als iemand interesse heeft om met mij mee te gaan en zelf een goed idee heeft, laat maar weten :)

Hoi Nick.

Ik lees je oproep op het forum.
Mijn naam is John, ik ben een sportieve en avontuurlijke single uit Wageningen NL.
Jij zoekt een reisgenoot voor een roadtrip door Oost Europa.
Klinkt erg goed.
Ik ben zelf al verschillende keren met de trein door Oost Europa gereisd met een Inter-Rail pass.
Dit is ook zeer avontuurlijk maar vooral erg relaxd.
Nooit geen verkeersstress, files of ander ongemak.
Gewoon met je kaart de trein instappen en genieten van het prachtige uitzicht vanuit de trein.
En in oost Europa is het treinnetwerk zo uitgebreid dat je hier ook overal mee kan komen.
Ik heb komende zomer 7 weken vakantie en wil weer gaan Railen door Oost Europa.
Mocht je interesse hebben om mee te gaan, laat gerust een berichtje achter.
Dan kunnen we eens kennismaken en de reis gaan plannen.

Groeten van John

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan