Reisgenoot gezocht !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren Fonteyn

New Member
Hallo allemaal !

Ik ben juist nieuw op dit forum. Ik heb me hier aangemeld omdat ik graag wat meer van de wereld wil zien. Dit kan gaan over grote reizen tot en met citytrips. Ik heb nog niet erg veel ervaring met reizen maar zou deze graag uitbreiden. Reisgenoot mag zowel man als vrouw zijn. Ik had gedacht om dit jaar nog een citytrip te doen vb. Boedapest,Praag enz..

Groet,

Joren

Hey Joren,

Ik ben hier ook nog niet lang! Ook opzoek naar iemand om wat leuke plaatsen te verkennen. Zelf reeds al in Amerika geweest en enkele citytrips er opzitten. Als je nog iemand zoekt hoor ik het wel. Groetjes Stéphanie

Hey Joren,

Ik ben hier ook nog niet lang! Ook opzoek naar iemand om wat leuke plaatsen te verkennen. Zelf reeds al in Amerika geweest en enkele citytrips er opzitten. Als je nog iemand zoekt hoor ik het wel. Groetjes Stéphanie

Heey Stephanie !

Ik zou ook graag wat leuke plaatsen ontdekken. Het ziet er naar uit dat je al wat ervaring hebt en dat is goed want zelf ik niet al te veel ervaring. Ik zoek inderdaad nog iemand om wat citytrips mee te doen, maar dit kunnen ook gewoon weekends zijn. Misschien kunnen we dit verder bespreken in privébericht ?

Groetjes Joren

Hallo allemaal !

Ik ben juist nieuw op dit forum. Ik heb me hier aangemeld omdat ik graag wat meer van de wereld wil zien. Dit kan gaan over grote reizen tot en met citytrips. Ik heb nog niet erg veel ervaring met reizen maar zou deze graag uitbreiden. Reisgenoot mag zowel man als vrouw zijn. Ik had gedacht om dit jaar nog een citytrip te doen vb. Boedapest,Praag enz..

Groet,

Joren

Dag Joren!

Ik ben ook net nieuw op dit forum ( letterlijk als in 5 minuten geleden) en ik kwam meteen op jouw post terecht. Ik ben op zoek naar iemand om in augustus of september (of later) mee op citytrip of op trektocht te gaan. Ik heb er al wat citytrips opzitten en reis graag budget aangezien ik nog student ben.
Ik wil graag nieuwe plekjes op aarde, culturen, ... ontdekken en het lijkt me spannend dat te combineren met nieuwe mensen leren kennen.
Laat maar iets weten als je geïnteresseerd bent!

Groetjes Ruth

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan