Hey,
Ik zou dit jaar heel graag iets speciaal doen omdat dit de laatste vakantie voor mij gaat zijn als student
Nu zoek ik echter nog een reispartner(s). Ik ben zelf een student van 21 die net is afgestudeerd van de hogeschool. Ik ben zelf een redelijk avontuurlijk persoon maar mijn vrienden zijn dat helaas niet helemaal
Daarom deze oproep.
Omdat ik nu momenteel nog vollop aan mijn eindwerk bezig ben heb ik nog niets echt iets kunnen plannen maar al wel veel gedroomd
Ik dacht aan volgende opties:
- Backpack/roadtrip richting het Oost-blok of het aziatisch gedeelte
- Roadtrip door europa
- taste of the american dream
- Vrijwilligers werk in zuid amerika/Azie ( natuurhulp, lesgeven, ... )
- ....
Ik heb zelf nog niet echt een datum in gedachten maar liefst wel ergens tussen Juni - oktober.
Als je geïnteresseerd ben laat dan iets weten
Groetjes,
Ik zou dit jaar heel graag iets speciaal doen omdat dit de laatste vakantie voor mij gaat zijn als student
Nu zoek ik echter nog een reispartner(s). Ik ben zelf een student van 21 die net is afgestudeerd van de hogeschool. Ik ben zelf een redelijk avontuurlijk persoon maar mijn vrienden zijn dat helaas niet helemaal
Omdat ik nu momenteel nog vollop aan mijn eindwerk bezig ben heb ik nog niets echt iets kunnen plannen maar al wel veel gedroomd
Ik dacht aan volgende opties:
- Backpack/roadtrip richting het Oost-blok of het aziatisch gedeelte
- Roadtrip door europa
- taste of the american dream
- Vrijwilligers werk in zuid amerika/Azie ( natuurhulp, lesgeven, ... )
- ....
Ik heb zelf nog niet echt een datum in gedachten maar liefst wel ergens tussen Juni - oktober.
Als je geïnteresseerd ben laat dan iets weten
Groetjes,