Hoi Dames! Sorry voor de late reactie. De afgelopen dagen stonden in het teken van werken en slapen
.
En op mijn telefoon werkt de site niet goed, dus moet speciaal effe tijd maken om achter de computer te kruipen.
Ik heb nog geen favorieten bestemmingen, simpelweg omdat ik de afgelopen 20 jaar niet verder als Duitsland ben gekomen.
Wat ik wel weet is dat ik de wereld wil zien en wil genieten van te leven! Het kan niet zo zijn dat ik niet verder meer ga komen dan dit uithoek (Den Helder), omdat mijn gezin er anders over denkt. Gelukkig geven zij mij ook gewoon deze ruimte hiervoor.
Ik ben echter te verlegen om alleen te reizen, al heb ik dit wel overwogen. Ik denk dat ik met gelijkgestemde gewoon veel meer eruit kan halen en kan genieten van alle moois om ons heen.
Ik sta open voor groepsreizen, samen een reis plannen, korte en lange reizen of misschien wel gewoon op de trein stappen en gewoon gaan.
Europa, azie, amerika....allemaal een optie.
Ik ben wel afhankelijk van mijn werk, in de zorg. Op dit moment heb ik de laatste 3 weken van de zomervakantie nog vrij om te besteden. Maar daarna zijn er ook mogelijkheden buiten de schoolvakanties.
Iets groters plannen voor volgend jaar is ook zeker een mogelijkheid!