Reisgenoot gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patries

New Member
Dag reizigers!

Ik ben Patricia, op papier 38 jaar.
Ik heb sinds kort enorm de behoefte om de wereld te zien en op reis te gaan.
Soms teleurgesteld dat ik dit niet veel eerder heb gekregen, want mijn bucketlist is nu enorm aan het groeien.
Ik heb echter niemand om dit samen met mij te doen. Te druk met gezinnen, werk of financiel niet haalbaar.
Ik heb ook een gezin, maar geen reislustige jammer genoeg.
Ik speel met het idee om in augustus te beginnen met een weekje new york, maar sta ook zeker open voor andere suggesties. Ik ben hier vrij makkelijk in zolang het maar haalbaar is voor mij.
Ik ben bang dat het misschien lastig zal zijn om iemand te vinden gezien het toch vaak de jongeren zijn die dit soort dingen lijken te zoeken. Voor mij maakt leeftijd en geslacht, etc. allemaal niks uit. Ik ben een open, vrolijke meid die met met zo goed als iedereen altijd heel goed overweg kan.
Ook qua soort reizen sta ik overal voor open, max. 3 weken achter elkaar. Van een weekje New York tot in nederland op trein stappen en twee weken onderweg zijn.
Misschien ben jij ook wel die ene die graag wil reizen, maar liever niet alleen? Stuur me dan een berichtje!

Laatst bewerkt:
Hey Patricia,
Ik ken dat gevoel, maar eerder dan net omdat alle vriendinnen van mij liever wél met hun lief en/of kids op reis gaan.
Mijn nabije reisplannen:
1 week : Fuerteventura (zie mijn oproep bij 'reisgenoot gezocht') in september
In juli-aug, enkele dagen naar Zeeland en daar slapen aan het strand en es alles goed bezichtigen met wandelingen of fietsen.
Ik begin met kleine reizen, om mijn huisdier wat gewoon te maken aan het feit dat ik dan s'avonds niet thuiskom, want die hangt extreem aan mij. (overdag komt er iemand 3x/dag naar haar zien)

Hey Patricia en Grace,
Ik ben 37 en in dezelfde situatie! Als je alleen bent (oja, met een huisdier ;)) is het elk jaar zoeken naar een gepaste reis met leuk gezelschap...Dan moet ons verlof nog overeenkomen! Lastig. Ik hou van groepsreizen op een zonnige bestemming met een gevarieerd programma (marktje bezoeken, evt boottocht, wandelen, fietsen huren, cultuur, zwemmen, shoppen,terrasjes en vooral: lekker eten!) kortom:ontdekken en genieten!
Ofwel zijn die reizen te duur, te sportief, ... soit, je snapt het wel. Zou graag binnen Europa blijven, ong een week weggaan en met een klein groepje op stap gaan, in huisje, B&B of hotel. Wat zijn zo jullie favoriete bestemmingen? Hier is dat Italië, Kroatië, Portugal, Griekenland.
NL staat dit jaar ook voor een paar nachtjes op mijn bucketlist. Grace, op welke manier denk je te overnachten in Zeeland?
Groetjes met reiskriebels,
Mieke

Hi Miesyljo(?),
Nog geen reactie terug v Patricia, dus effe een reply naar jou..
Nou, zoals je wrlk al las, heb ik Brighton,UK - Fuerteventura - én ook Zeeland,Nederland op het programma.
Voor de UK reeds al een reisgenote..
Zeeland, zou ik graag wandelen/fietsen langs het strand en iets inwaarts.
Overnachten kan op het strand zelf in leuke strandhutten. Helaas moet je hier zéér vlug bij zijn om te boeken.
Wat paddelboarden ed op het water en s'avonds een strandbar afschuimen, lijkt me super voor zo'n 2-daagse.
Je sprak ve klein groepje, nou, ik heb al moeite om 1 iemand te vinden die actief wil meezoeken en contact maken.
Recent zag ik ook een Woodstock festival in DL die de moeite moet zijn. Leek me ook leuk daarheen te gaan.
Anders stuur je maar een privé bericht en geef ik mijn mailadres door.

Hallo Grace,
Mijn naam is Mieke, nee voor Zeeland bedoelde ik geen klein groepje, dat is maar 1 overnachting. Als je over die strandhutten een website hebt, wil ik het wel overwegen? Een plek als uitvalsbasis in gedachten? Is paddelboaden=SUP?
Groet, fijne zondag

Hoi Patricia, leuk berichtje,.mijn naam is Vicky en ben 42 jaar jong. ik heb dat ook.. ik heb best al wat afgereisd maar ik heb nog zo veel op mij lijstje heb staan wat ik de van de wereld te zien of wil doen. ik vind het niet erg om alleen te gaan, maar met gezelschap is het net wat leuker..
wat heb jij nog op je lijstje staan? Groetjes Vicky

Hoi Dames! Sorry voor de late reactie. De afgelopen dagen stonden in het teken van werken en slapen😅.
En op mijn telefoon werkt de site niet goed, dus moet speciaal effe tijd maken om achter de computer te kruipen.

Ik heb nog geen favorieten bestemmingen, simpelweg omdat ik de afgelopen 20 jaar niet verder als Duitsland ben gekomen.
Wat ik wel weet is dat ik de wereld wil zien en wil genieten van te leven! Het kan niet zo zijn dat ik niet verder meer ga komen dan dit uithoek (Den Helder), omdat mijn gezin er anders over denkt. Gelukkig geven zij mij ook gewoon deze ruimte hiervoor.
Ik ben echter te verlegen om alleen te reizen, al heb ik dit wel overwogen. Ik denk dat ik met gelijkgestemde gewoon veel meer eruit kan halen en kan genieten van alle moois om ons heen.
Ik sta open voor groepsreizen, samen een reis plannen, korte en lange reizen of misschien wel gewoon op de trein stappen en gewoon gaan.
Europa, azie, amerika....allemaal een optie.
Ik ben wel afhankelijk van mijn werk, in de zorg. Op dit moment heb ik de laatste 3 weken van de zomervakantie nog vrij om te besteden. Maar daarna zijn er ook mogelijkheden buiten de schoolvakanties.
Iets groters plannen voor volgend jaar is ook zeker een mogelijkheid!

Hoi Patricia,
dat geeft niet, op mijn tel werkt de app soms ook niet zo fijn. ik heb ook een verzoek voor een reisgenoot gepost onder kop: LA Schotland Caribisch gebied New York Londen. wellicht zit daar iets voor je bij wat je leuk lijkt? Caribisch gebied zou buiten de schoolvakanties om zijn omdat je anders 2x zo veel betaald.
stuur naar een berichtje als je geïnteresseerd bent
Groetjes Vicky

Hoi Dames! Sorry voor de late reactie. De afgelopen dagen stonden in het teken van werken en slapen😅.
En op mijn telefoon werkt de site niet goed, dus moet speciaal effe tijd maken om achter de computer te kruipen.

Ik heb nog geen favorieten bestemmingen, simpelweg omdat ik de afgelopen 20 jaar niet verder als Duitsland ben gekomen.
Wat ik wel weet is dat ik de wereld wil zien en wil genieten van te leven! Het kan niet zo zijn dat ik niet verder meer ga komen dan dit uithoek (Den Helder), omdat mijn gezin er anders over denkt. Gelukkig geven zij mij ook gewoon deze ruimte hiervoor.
Ik ben echter te verlegen om alleen te reizen, al heb ik dit wel overwogen. Ik denk dat ik met gelijkgestemde gewoon veel meer eruit kan halen en kan genieten van alle moois om ons heen.
Ik sta open voor groepsreizen, samen een reis plannen, korte en lange reizen of misschien wel gewoon op de trein stappen en gewoon gaan.
Europa, azie, amerika....allemaal een optie.
Ik ben wel afhankelijk van mijn werk, in de zorg. Op dit moment heb ik de laatste 3 weken van de zomervakantie nog vrij om te besteden. Maar daarna zijn er ook mogelijkheden buiten de schoolvakanties.
Iets groters plannen voor volgend jaar is ook zeker een mogelijkheid!

Hoi Patricia,
dat geeft niet, op mijn tel werkt de app soms ook niet zo fijn. ik heb ook een verzoek voor een reisgenoot gepost onder kop: LA Schotland Caribisch gebied New York Londen. wellicht zit daar iets voor je bij wat je leuk lijkt? Caribisch gebied zou buiten de schoolvakanties om zijn omdat je anders 2x zo veel betaald.
Groetjes Vicky
Moh.. da's zowat exact mijn bucketlijstje die ik eerder online plaatste ;) Toevallig..
Hopelijk vindt je iemand.
Groetjes.

Moh.. da's zowat exact mijn bucketlijstje die ik eerder online plaatste ;) Toevallig..
Hopelijk vindt je iemand.
Groetjes.
ohh echt! leuk! je hebt goede smaak in leuke bestemmingen;). dit word echt mijn reisjaar..kan niet wachten!
jammer dat ik toen je berichtje heb gemist anders had ik zeker gereageerd
als je mee wilt ben je welkom.
Groetjes Vicky

ohh echt! leuk! je hebt goede smaak in leuke bestemmingen;). dit word echt mijn reisjaar..kan niet wachten!
jammer dat ik toen je berichtje heb gemist anders had ik zeker gereageerd
als je mee wilt ben je welkom.
Groetjes Vicky
Wel, nu je het weet :) laat je maar een pers.mailke na als je ergens meer wil over weten of wil meegaan. Groetjes terug :)

Hoi Patricia,
Groetjes Vicky
Dit klinkt allemaal geweldig! Het is misschien ook een leuk idee om iets van deze trips met zijn 3en of 4en te plannen? Dit zijn allemaal plekken waar ik ook dolgraag heen zou willen.

@Grace1977 en @Vicky78 we zouden bijvoorbeeld ergens naar de zomer toe een keertje kunnen meeten? Drankje, terrasje..... Zien of de klik er is en bespreken wat we leuk vinden om heen te gaan? Is dat een idee?

@Grace1977 en @Vicky78 we zouden bijvoorbeeld ergens naar de zomer toe een keertje kunnen meeten? Drankje, terrasje..... Zien of de klik er is en bespreken wat we leuk vinden om heen te gaan? Is dat een idee?
Is goed voor mij.. Mshn zoals ik reeds aan beiden van jullie aangaf gemakkelijker om via persoonlijke mail te doen ipv hier? Of denken jullie daar anders over?
Ik ben van BE, Brugge. 'Heb tal v dagen om af te spreken maar helaas voor dit jaar reeds al gedachten gezet op een weekje Fuerteventura eind aug./begin sept.
Indien jullie meewillen kan dit, maar als er geen interesse is, kan ik al meedelen dat een volgende grote reis pas voor 2023 zal zijn voor mij.
Dus mshn dit even in achting nemen vooraleer af te spreken?
Mshn dat jullie beiden wel samen liever iets anders doen dan mijn voorstel? Laat dit dan ook weten.
Ik spreek graag af en leer graag nieuwe mensen kennen. Maar als het toch over dit jaar gaat én jullie andere plannen voor ogen hebben, dan lijkt me dit jammer als ik dan ook al afspreek.
Groetjes

hai patries

andere dames

ik ben een gezellige alleenstaande mama
en zoek ook reismaatje voor naar de zon spanje portugalgriekenland
grt mar hoofddorp

wat leuk, ik ben ook geïnteresseerd. Ik zoek ook een reismaatje om naar Spanje te gaan , ik kan alleen maar in augustus?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan