reisgenoot gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

jennifer

Member
Ben op zoek naar een reisgenote(vrouw) , die het leuk vindt, om in de natuur te zijn, van lekker mediterraans eten houdt, van meditatie, en het leuk vindt eens een terrasje te pakken. Ik hou van bergen, zee, cultuur , eigenlijk een mix van alles. Ik ben een vrouw van 47 jaar en zou heel graag ergens naar Italië of Frankrijk willen gaan, en heb van 27 mei tot de 1e week van juni vakantie, wie heeft er zin om mee te gaan.

Heb interesse maar weet niet hoe een privaat bericht te versturen, naar jou?.

En ik mag mijn e-mail adres en telefoonnummer niet geven, via dit publiek forum.

Ben je al vertrokken Jennifer? En is het Frankrijk of Italië geworden?
Ik ga volgende week, met een vriendin, naar Duitsland.

Dag Jennifer, we weet kunnen we volgend jaar samen op reis.
Ik wou naar Ibiza (Es Vedra rots), maar kan nu alleen naar Griekenland, omdat je geen pcr-test( gevaarlijke test) nodig hebt.
Groetjes
Ben je al vertrokken Jennifer? En is het Frankrijk of Italië geworden?
Ik ga volgende week, met een vriendin, naar Duitsland.

Ben op zoek naar een reisgenote(vrouw) , die het leuk vindt, om in de natuur te zijn, van lekker mediterraans eten houdt, van meditatie, en het leuk vindt eens een terrasje te pakken. Ik hou van bergen, zee, cultuur , eigenlijk een mix van alles. Ik ben een vrouw van 47 jaar en zou heel graag ergens naar Italië of Frankrijk willen gaan, en heb van 27 mei tot de 1e week van juni vakantie, wie heeft er zin om mee te gaan.
Jammer, net te laat gezien, en kan alleen naar Griekenland (zonder pcr test)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan