Reisgenoot gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ButterflyEffect

New Member
Hi,

Mijn naam is Katrien, 38, wonende in Lier en op zoek naar reisgenoten. Vanaf einde maart tot juni heb ik tijd en ruimte om te reizen. Wie weet nog langer maar dat hangt af van wat er komen gaat. Ik ben zonet een sabbatical gestart.

Ik sta open voor veel locaties maar voel een lichte voorkeur voor Azië. Alleen reizen is toch best spannend. Het zou super fijn zijn samen te reizen toch alvast voor de start.

Passie voor meditatie, natuur, muziek, persoonlijke ontwikkeling, ❤️, vrijheid & fun!

Laatst bewerkt:
Hey Katrien,
ik ben een sportieve 53j man uit Leuven, momenteel nog geen vakantie plannen,
hou van culturele uitstapjes, wandelen, watersporten, lekker eten en veel zon
Groetjes, reissmurf

Hi Vlinder,
deze vrije vogel heeft eveneens een sabbatical, dus vlieg graag met je mee ;)
Heb zelf een voorkeur voor Zuid Amerika, maar wellicht kunnen we een compromis vinden. Vrijheid & fun spreekt me zeker aan, denk dat we elkaar daar wel kunnen vinden. Plannen maken?
Grt. Erwin

Hi,

29 April vlieg ik via Jakarta naar Raja Ampat (Last paradise on earth) (#1 Lonley planet 2023)
Daar blijf ik 2.5 week bij de lokale bevolking in zo genaamde Homestay.
Website: stayatrajaampat.com
Daarna nog een kleine 2 weken Bali met wat meer luxe.
Als je zin hebt kan je (gedeeltelijk) aansluiten.
Ik ben 41 en kom uit Dordrecht.

Hi,

Mijn naam is Katrien, 38, wonende in Lier en op zoek naar reisgenoten. Vanaf einde maart tot juni heb ik tijd en ruimte om te reizen. Wie weet nog langer maar dat hangt af van wat er komen gaat. Ik ben zonet een sabbatical gestart.

Ik sta open voor veel locaties maar voel een lichte voorkeur voor Azië. Alleen reizen is toch best spannend. Het zou super fijn zijn samen te reizen toch alvast voor de start.

Passie voor meditatie, natuur, muziek, persoonlijke ontwikkeling, ❤️, vrijheid & fun!
Niet langer op zoek. Ik heb besloten alleen te gaan. Spannend maar uit de comfortzone.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan