reisgenoot gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin1985

New Member
Hey,

Ik zou graag in juli, eventueel stuk van juni door Europa willen trekken, het maakt me allemaal niet zozeer uit zolang ik maar mooie dingen kan zien..
Schotland, Corsica, Montenegro, ...
Buiten Europa is eventueel ook een optie..

Zelf ben ik 24 jaar, mijn reisgenootje mag zowel een meisje als een jongen zijn, maakt niet uit..., maar moet vooral spontaan, leuk en natuurlijk braaf zijn, en kunnen genieten van de natuur en van alles wat onverwacht op hem/haar afkomt.

voor verdere vragen en mocht er iemand interesse hebben laat het zeker weten.

Groetjes,
Kevin

vakantie

beste Kevin,

Waar wil je nu eigenlijk naar toe? Je hebt immers uiteenlopende berichten staan. Indien je in Europa iets mooi wil zien, kan je mee naar Corfu.

Indien interesse laat maar wat horen.

Dag Kevin,

Ik ben van 1 tot 15/7 beschikbaar en zou zelf graag naar Corsica willen, indien interesse laat dan maar iets weten e.

Grts,

Ben

montenegro, corsica

ey,

ik heb al een paar berichtjes op dit forum geplaatst voor juli.
Ik ben vanaf 1 juli vrij tot 25 juli. Moest je in die periode wegwillen naar corsica, montegro of iets anders... grààg :). Ben zelf net 30 geworden (en al langer mannelijk), maar laat die dertig je niet afschrikken. wrs ben ik van mentaliteit een pak jonger dan jij :D.

wat me ook aanspreekt is om stukken met het openbaar vervoer en stukken liftend te doen zodat je voor een goedkope prijs best wel wat van europa kan zien. vb met de trein, bus of vlieger richting venetië om vandaaruit via montenegro naar griekenland te gaan. of van bulgarije naar roemenië of... Keuzes zat. Moest je daar wel iets voor voelen, kan ik een ander stuk verlof annuleren en kan ik zelfs tot de 14de augustus weg. Laat maar iets weten, maar al je ideetjes zijn wel dik ça va. Ik heb een polootje moest je met de wagen willen gaan.

Ey Kevin,

Ik kan maar van 1 tot 15 juli reizen omdat ik op de Gentse feesten moet werken en in augustus ben ik weg tot de 15de.

Jouw idee spreekt me ook best wel aan, al reizend met het openbaar vervoer en al liftend Europa verkennen. Ik zou dan persoonlijk graag naar Italië of Griekenland willen gaan, maakt me niet zoveel uit zolang ik de 15de juli maar terug ben.

Moest je dit zien zitten dan stel ik voor dat we zo snel mogelijk eens afspreken want we gaan daar samen wel overeen moeten komen e.

Laat maar iets weten, ik ben trouwens van gent.

Grts,

Ben

Juist gemerkt dat niet Kevin maar Filip het laatste bericht poste dus Filip moest je interesse hebben laat maar iets weten e.

Grts,

Ben

Zelf heb ik vorig jaar deelgenomen aan een liftwedstrijd van Berlijn naar België (op minder dan twee dagen) en vrienden van mij zijn al liftend van Luik naar Istanbul geraakt op drie dagen. Griekenland zou er dus zeker moeten inzitten. Als je "maar" twee weken hebt, kan je perfect de 14de juli een vlucht van Athene naar Brussel boeken hé (ik dacht dat Ryanair niet op Athene vliegt, maar wel op andere plaatsen in Griekenland). Heen én terug liften is trouwens iets té tijdroven en terugliften is nooit zo tof hé want dat is aftellen... Maar moest je zin hebben in Griekenland: i'm all yours. (Italië is ook wel tof natuurlijk, maar Griekenland is voor mij onbekend terrein).

Een ander plan van mij was trouwens om in Griekenland te gaan "Island Hoppen" (foto's kan je gemakkelijk googelen onder 'griekenland' en 'rubberboot'. Wie weet kunnen we ginder nog dingen fixen :cool: ).

Moesten we met vier zijn, kunnen we onderweg ook eens 'n wedstrijdje liften houden. Niets houdt ons dan tegen om nog tien dagen langer in de Balkan (of misschien Turkije) te blijven.

grtz

Liften en Island Hoppen zie ik allebei wel zitten, aangezien Griekenland ons allebei interesseert stel ik voor dat we dat gewoon gaan doen en we zien wel.

zou anders voorstellen om zo snel mogelijk af te spreken moest je nog interesse hebben, vanwaar ben je trouwens ?

Reismaatje juli

Hai!

Ik ben zelf ook op zoek naar een reismaatje voor 12 juli tot 1 augustus. Mijn idee was om te gaan liften en couchsurfen/kamperen. Gewoon waar de weg (en de lift) me of ons brengt. Ik hou ontzettend van in de vrije natuur zijn dus een paar dagen wildkamperen in een national park lijken me ook een optie.
Nog even snel wat over mezelf: studente (univ), 21 jaar, vrolijk en relaxed gezelschap.

Laat maar weten :)

Groetjes, Tess

eind juli...

ey Tess,

moest je je vrij kunnen maken begin juli, ben je zeker welkom. Ons Griekenlandplan (1 - 14 juli) begint serieus vorm te krijgen. Aangezien ik eind juli pas een volgende plan heb, kan er misschien nog een ander plan uit de bus komen ('k zou perfect nog wat langer in Oost of Zuid Europa of zo kunnen rondtoeren), maar "het Griekenlandplan" gaat (zo goed als) zeker door !

Eind juli

Hai,
hmmm jammer ik kan echt niet voor 12 juli.
Vanaf 1 aug heb ik met iemand anders afgesproken in Oostenrijk. Misschien dat daartussen nog iets te fixen is?
x

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan