Reisgenoot gezocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter pinkie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

pinkie

Guest
Beste,

ik ben een vrouw van 21 jaar, en ik zou graag in augustus naar de zon trekken.

Iemand zin om mee te gaan?

Hallo Pinkie,

Ik hou ook van warme bestemmingen en aangezien mijn vorige reisplannen in het water zijn gevallen ben ik net zoals jij op zoek naar een reispartner om toch nog een leuk reisje te kunnen maken. Ik ben wel een jongeman van 29jaar (misschien dat dat voor jou een probleem is) afkomstig uit regio leuven. Mocht je toch interesse hebben mag je me altijd een mailtje sturen naar volgend email adres: [email protected]
Hopelijk tot hoors

Groetjes
Kristof

Hey, ik wil wel mee naar een zonnige bestemming! Ben zelf een vrouw van 19, bijna 20. Laat iets weten!

Hey,
ik ben ook nog steeds op zoek naar reisgezelschap voor die periode (ikzelf = m, 25j). Mocht je nog iemand zoeken, mag je altijd iets laten weten:

jefcst[at]gmail.com

nou waar wachten we nog op

:good:
Ik heb de periode van 7 augustus t/m 18 augustus ook vrij om op vakantie te gaan!!! waarheen maakt mij niet zoveel uit, als het maar een beetje lekker weer is....
dus laat maar even weten.
Ben zelf een vrouw en 24 jaar....

Hallo,

Ik ben een meisje van 20 en ben ook op zoek naar een reisgezel om naar de zon te trekken voor een weekje ofzo.

x

Hejla !
Ben je nog steeds op zoek naar een lastminutje.. ik zou ook graag naar een zonnige bestemming gaan in de periode van 7 - 17 augustus.
Ik ben een meisje van Limburg van 20 jaar.

xx

Als er ook iemand verlof kan hebben in september => ik heb verlof van 01/09 tot 12/09, en ik ben dus ook nog op zoek naar een reisgezel. Ik doe wel meestal all in's. Zelf kom ik uit omgeving antwerpen, en ben 32 jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan