reisgenoot gezocht!

• Onderwerp starter Onderwerp starter evy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

evy

Member
ik heb hier al een paar berichten geplaatst op het forum maar toch nog steeds niet de geschikte reispartner gevonden..
Op dit moment verlang ik enorm naar een reisje naar het buitenland, al is het maar om gewon even weg te zijn. Ik kan verlof nemen wanneer ik wil dus voor mij maakt de periode niet veel uit.
k sta open voor verschillende bestemmingen en soorten reizen zolang het maar vrij low budget blijft. (, liften, roadtrips, couchsurfen, hostels) Er zijn ook enkele festivals in het buitenland waar ik graag naar toe zou willen gaan (outlook,lost theory..)

Ik zelf ben 21 jaar, van Oost-Vlaanderen en ik werk in Gent. Ik ben geinteresseerd in cultuur, kunst, natuur, muziek, reizen, feestjes,...
Reizen betekent voor mij de plaatselijke cultuur ontdekken, rondtrekken, stadjes en de streek verkennen, relaxen aan het strand, en s'avonds af en toe eens een feestje doen. Maar zoals ik al zei ik sta open voor verschillende soorten reizen.
Ik ben vooral op zoek naar spontane easygoing, open minded mensen tussen 20 en 30 jaar, man of vrouw maakt niet uit. En mensen met een auto zijn ook zeer welkom!;)

ik zou zeggen altijd welkom in ons groepje om de westkust van amerika te verkennen,
maar ik vrees dat het alles behalve low budget is zoals jij het verwacht,
niet tegenstaand wel heel mooie omgeving en mooi weer :)

groeten

Zuid Frankrijk van 08/07/2012 - 15/07/2012

Hoi,

Ik vetrek nu zondag 08/07/2012 met de auto richting Zuid Frankrijk (Middelandse Zee). Ik keer terug naar België op 15/07/2012. Voor de rest is er nog niets geweten. Het is een trip in het onbekende. Als je zin hebt, kan je mee.

Laat het me via mail maar weten: [email protected]

Groetjes,

Stijn

Hoi Evy,

Ik ben Arjan, 27 jaar en ben van Nederland, Amsterdam. Ook mij lukt het nog niet echt geschikte reispartners te vinden, althans niet op de Nederlandse fora ;-) Nu ben ik hier dus beland, misschien iets minder praktisch (qua afspreken), maar ik hoor altijd dat onze zuiderburen hele toffe mensen zijn, dus wie weet vind ik hier wel een leuke reisgenoot!

Je oproepje spreekt me erg aan; ik heb dezelfde interesses en ideeën omtrent het reizen. Mijn verlof ligt wel al een beetje vast, namelijk globaal genomen van eind juli tot half augustus. Graag zou ik hiervan circa 2 weken willen gebruiken voor een leuke reis/vakantie! Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar zuid (-oost) europa, maar sta open voor alle ideeën.

Ik ben trouwens easygoing en openminded. Ik heb een rijbewijs, geen auto, maar wie weet kunnen we er wel ergens één (een paar dagen) huren.. Als je het ziet zitten of je wilt meer info hoor ik het graag! In principe kan ik altijd een keertje naar (bijvoorbeeld) Antwerpen komen om kennis te maken en ideeën uit te wisselen.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Groetjes, Arjan

ha

Hey Evy

Als het low budget moet blijven, bedoel je zeker Europa hé (of mag die lowbudget beginnen van het moment je uit een vliegtuig stapt:tongue:)

Lost theory is in Kroatië zeker? Ik ga denk ik proberen in oktober of november of december op reis te gaan, maar buiten Europa...

Groetjes

Jazzy

Je kan natuurlijk ook altijd bij je Zuiderburen op vakantie komen, Arjan:-)

Neeneen, ik hoop dat het je lukt een fijne reis te maken!

Groetjes

Jazzy

hey evy

ik ben een vrouw van 20 jaar en ik vertrek 1 augustus naar spanje ( Granada ) ik kan wel een reis genootje gebruiken :) ik ga met de auto en mijn hond gaat ook mee. een rijbewijs is zeer handig dan kunnen wel afwisselend rijden. ik vraag voor rond de 80 euro voor de naft en tol, hangt ook af van hoeveel tol we moeten betalen en hoeveel keer ik moet tanken maar het ligt rond de 80 euro. alles wat jij hier boven staan hebt ben ik precies :) ik ken mensen die in Granda wonen dus mijn plan was om hun te gaan bezoeken en dan zien we wel.
laat iets weten
groetjes silke

Hey Evy,

Nog altijd op zoek naar een reisgenoot voor deze zomer?

Ik ben zelf nog vrij van 30 tot en met 11 augustus. Wat ik verwacht van een reis? Ergens naar toe gaan en het land daar ontdekken. Low budget, liften en couchsurfen vind ik altijd leuk, want dan kom je onverwachte dingen tegen. Gewoon auto huren of met het openbaar vervoer kan uiteraard ook.

Een voorkeursbestemming heb ik niet, als de kans op mooi weer er maar groter is dan in België het er maar mooi weer is.

Groetjes,

Wim

Ik ben 33j jongen en heb al reis geboekt naar Rhodos van 1 tot 8 augustus. Ideaal eiland om auto te huren en uitstapjes te doen. Met 2 is natuurlijk leuker dan alleen :wink:

ik heb hier al een paar berichten geplaatst op het forum maar toch nog steeds niet de geschikte reispartner gevonden..
Op dit moment verlang ik enorm naar een reisje naar het buitenland, al is het maar om gewon even weg te zijn. Ik kan verlof nemen wanneer ik wil dus voor mij maakt de periode niet veel uit.
k sta open voor verschillende bestemmingen en soorten reizen zolang het maar vrij low budget blijft. (, liften, roadtrips, couchsurfen, hostels) Er zijn ook enkele festivals in het buitenland waar ik graag naar toe zou willen gaan (outlook,lost theory..)

Ik zelf ben 21 jaar, van Oost-Vlaanderen en ik werk in Gent. Ik ben geinteresseerd in cultuur, kunst, natuur, muziek, reizen, feestjes,...
Reizen betekent voor mij de plaatselijke cultuur ontdekken, rondtrekken, stadjes en de streek verkennen, relaxen aan het strand, en s'avonds af en toe eens een feestje doen. Maar zoals ik al zei ik sta open voor verschillende soorten reizen.
Ik ben vooral op zoek naar spontane easygoing, open minded mensen tussen 20 en 30 jaar, man of vrouw maakt niet uit. En mensen met een auto zijn ook zeer welkom!;)

Ik moet u teleurstellen heb geen auto, ik kan gerust mee, waar had je gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan