Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezovht. Last minute Griekenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Essie119

New Member
Hoihoi.
Ik zoek een vrouwelijke reisgenote 25-45 die ook interesse heeft in n last minute naar Griekenland (Rhodos?) Ik ben geen staptype maar houd wel van n cocktailtje op t terras s'avonds.
Afwisselend dagje actief/dagje strand of zwembad. Interesse? Dan hoor ik het graag Groetjes, Esther

Hey! Ik ben misschien wel geïnteresseerd Heb namelijk de laatste 2 weken van september vakantie en zou met m’n vriend gaan, maar dat is sinds een week uit en zou wel heel graag nog weg willen!

Hoi Hanneke , oei das niet leuk! Momenteel kijk ik al met iemand of we er aan uit kunnen komen qua reis. Ik hoop dat je iemand leuks kan vinden!

Hey! Ik ben misschien wel geïnteresseerd Heb namelijk de laatste 2 weken van september vakantie en zou met m’n vriend gaan, maar dat is sinds een week uit en zou wel heel graag nog weg willen!
Ik zit in dezelfde situatie! Ik heb ook de laatste twee weken van september vakantie. En nu zoek ik dus ook een buddy haha!

Helaas is het me nog niet gelukt iemand te vinden . Ik zou evt vrijdag kunnen vertrekken tm volgende week vrijdag of zaterdag. Mocht er interesse zijn, let me know

Hallo Hanneke, Essie, Nathalie. ik heb ook wel zin in een reisje naar de zon. Van waar zijn jullie? Ik ben van Turnhout, België.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...