A Anoik New Member 28 apr 2022 #1 Reisgenoot, hondenliefhebber gezocht voor roadtrip langs Atlantische kust naar Peneda Geres in Noord Portugal Van 12 juli tot 5 augustus.
Reisgenoot, hondenliefhebber gezocht voor roadtrip langs Atlantische kust naar Peneda Geres in Noord Portugal Van 12 juli tot 5 augustus.
B Bosch Member 13 mei 2022 #2 Omdat ik niet weet hoe 'n privaat bericht te versturen graag jouw e-mail adres, want dat van mij mag ik niet verzenden, noch mijn telefoonnummer.
Omdat ik niet weet hoe 'n privaat bericht te versturen graag jouw e-mail adres, want dat van mij mag ik niet verzenden, noch mijn telefoonnummer.
B Bosch Member 27 mei 2022 #5 Ik vrees dat die periode het te heet gaat zijn, voor mij, in het zuiden.
Z zuiverevoeding New Member 27 mei 2022 #6 Anoik zei: Reisgenoot, hondenliefhebber gezocht voor roadtrip langs Atlantische kust naar Peneda Geres in Noord Portugal Van 12 juli tot 5 augustus. Klik om te vergroten... Hallo Anoik, ik ben een hondenliefhebber en ben geÏnteresseerd. Ik hou er ook van om in zee te zwemmen of op een ligbedje te dobberen op het water.
Anoik zei: Reisgenoot, hondenliefhebber gezocht voor roadtrip langs Atlantische kust naar Peneda Geres in Noord Portugal Van 12 juli tot 5 augustus. Klik om te vergroten... Hallo Anoik, ik ben een hondenliefhebber en ben geÏnteresseerd. Ik hou er ook van om in zee te zwemmen of op een ligbedje te dobberen op het water.
Z zuiverevoeding New Member 27 mei 2022 #7 Hallo Anoik, ik ben een hondenliefhebber en ben geïnteresseerd. Ik hou er ook van om in zee te zwemmen of op een ligbedje te dobberen op de golven van de zee. Groetjes, Marina
Hallo Anoik, ik ben een hondenliefhebber en ben geïnteresseerd. Ik hou er ook van om in zee te zwemmen of op een ligbedje te dobberen op de golven van de zee. Groetjes, Marina