S Sunshinegirl New Member 10 nov 2009 #1 In de zomer van 2010 (juli, augustus) wil ik graag 2 weken op vakantie naar Ibiza. Ik ben een vrouw van 30 jaar en woon in Noord-Holland. Hou jij van de volgende dingen: Elke dag op het strand liggen, Stappen / terrasje pakken, Genieten / lol maken en niet uitslapen. Ik ben op zoek naar meiden van ongeveer dezelfde leeftijd. Een groepje zou leuk zijn, maar met zijn tweetjes is ook geen probleem. Interesse, reageer dan!
In de zomer van 2010 (juli, augustus) wil ik graag 2 weken op vakantie naar Ibiza. Ik ben een vrouw van 30 jaar en woon in Noord-Holland. Hou jij van de volgende dingen: Elke dag op het strand liggen, Stappen / terrasje pakken, Genieten / lol maken en niet uitslapen. Ik ben op zoek naar meiden van ongeveer dezelfde leeftijd. Een groepje zou leuk zijn, maar met zijn tweetjes is ook geen probleem. Interesse, reageer dan!
N natuurvakantie Member 20 nov 2009 #2 vakantie Indien het griekenland zou zijn kan ik jullie wel een budgetvriendelijke tip geven.
Z zolexke Member 30 nov 2009 #3 ibiza is inderdaad de moeiete ben er al 3 x geweest en ben van plan om dit jaar terug te gaan groetjes
ibiza is inderdaad de moeiete ben er al 3 x geweest en ben van plan om dit jaar terug te gaan groetjes