Hallo,
ik ben Thomas, 21 jaar en uit de omgeving van Gent. Ik ben opzoek naar een reisgenoot (m/v) voor in Juli in Ijsland of Noorwegen te gaan trekken. Liefst iemand van rond mijn leeftijd en omgeving, maar deze laatste 2 dingen zijn natuurlijk geen verplichting.
Heb wat ervaring met trektochten (Corsica: GR20, Pyreneeën, Ijsland: de Laugavegur van Skogar naar Landmannalauga)
Hallo,
ik ben Thomas, 21 jaar en uit de omgeving van Gent. Ik ben opzoek naar een reisgenoot (m/v) voor in Juli in Ijsland of Noorwegen te gaan trekken. Liefst iemand van rond mijn leeftijd en omgeving, maar deze laatste 2 dingen zijn natuurlijk geen verplichting.
Heb wat ervaring met trektochten (Corsica: GR20, Pyreneeën, Ijsland: de Laugavegur van Skogar naar Landmannalauga)
Ik ben michiel 21 jaar en Ben ook opzoek naar reisgenoot. Mijn Doelen van landen zijn Canada, Estland, Australie, Nieuwzeeland en Ijsland. Heb redelijk wat er varing kwa camperen maar dan niet in verre landen. Mijn hobby's zijn dan ook naar die kant gericht, Doe Bergbeklimmen, Boulderen en Alles kwa fietsen
Ondertussen heb ik al met andere mensen van dit forum een reis naar de VS gepland, maar niets sluit uit dat we eventueel volgend jaar iets samen doen. Sorry in ieder geval dat het dit jaar niet meer zal zijn en nog veel succes met het zoeken achter reisgenoten