Reisgenoot Indonesie

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Travelling87, 7 jul 2018.

1. Travelling87

Travelling87 New Member

Hi!!!

Nieuw hier... Ik ben op zoek naar een reisgenootje van 15september tm 9 oktober.

Dit jaar zou ik graag Indonesie willen zien. Wie lijkt dit ook leuk?

Meer info prive!

2. Filip toremans

Filip toremans New Member

hela,
    ik heb me ook juist ingeschreven en ik vertrek van 14 sep tot 5 okt naar bali. Mijn reispartner moet in september geopereerd worden dus heeft de reis spijtig genoeg moeten annuleren! Als je interesse hebt of vragen, mag je altijd iets laten weten! grzz Filip

3. Kar77

Kar77 New Member

Ik ben er ook, maar het overgrote deel in groepsverband. enkel de dagen 13 tem 15/09 en 29 tem 01/10 backpacking on myself. Eerste dagen Canggu, laatste dacht ik Sediman (maar dat kan nog wijzigen stel dat ik terug wil naar een leuk plekje).

4. Filip toremans

Filip toremans New Member

De eerste dagen zit ik in uluwatu en daarna heb ik niets verder geboekt. Misschien kunnen we de 29ste wel eens ergens afspreken. waarschijnlijk zit ik dan ook wel ergens aan die kanten:)

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie