Reisgenoot Indonesië

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kimvde

New Member
Hi iedereen!

Ik ben Kim, 22 jaar en ik ben op zoek naar een iemand die het leuk lijkt om mee te gaan naar Indonesië.

Ik zou graag naar Bali, Lombok en de Gili eilanden willen maar ik sta ook zeker open voor meer plekken! Ik zou graag rond april 2022 willen vertrekken voor een week of 6, ik ben erg flexibel dus mocht jij een andere voorkeur hebben hoor ik het graag :-).

Verder houd ik van nieuwe plekken ontdekken, mensen ontmoeten en vind ik een drankje en een feestje ook zeker gezellig! Dus ben jij tussen de 21-28 jaar en lijkt het je leuk om mee te gaan dan hoor ik het graag!

Liefs, Kim

Hi Kim!

Mijn naam is Marloes, ik ben 19 jaar en heb op moment mijn studie afgerond en zit nu nog voor 4 maanden in Spanje. Jou reisplanning lijkt me geweldig! Ben benieuwd of we eens wat kunnen overleggen!

Liefs,
Marloes

Hi Marloes,

Wat leuk om te horen, ik heb zelf een aantal jaar geleden ook een halfjaar in Spanje (Mallorca) gewoond voor mijn afstuderen!

We kunnen zeker overleggen, tot wanneer ben je in Spanje? :-)

Heyy,
Mijn naam is Puk ook ik ben 19 jaar en zoek ook echt iemand die mee daar naartoe zou willen dus dacht ik reageer eventjes. Zelf ben ik nog bezig aan een studie dus als jij/jullie ook open staan om vanaf half juni begin juli te gaan kom ik graag in contact met jullie!
Voor meer info kun je me altijd bereiken op instagram: puk.smits

Liefss Puk!

Heey Kim,
Mijn naam is Shanna en ik ben 23 jaar oud. Indonesië is ook van mij al een lange droom die helaas door corona te lang op pauze heeft gestaan. Ik vind het heerlijk om mensen te ontmoeten en er een lekker feestje van te maken. Mijn voorkeur ligt alleen wel iets eerder. Het liefst begin februari.
Ik hoor graag of je dan ook kan. En wie weet bespreken we binnenkort hoe we onze reis willen.

Groetjes Shanna

Hi iedereen, bedankt voor alle berichtjes! Februari is voor mij denk ik nog te snel, ook omdat ik dit op mijn werk goed geregeld moet hebben omdat ik wel van plan ben om echt een week of 6/7 vrij te nemen zodat ik na mijn reis niet direct hoef te werken. Daarnaast is het nu ook allemaal nog onzeker met corona, ik hoop dat het rond die tijd allemaal groen is!

Hi Kim,
Wat toevallig ik zit ook op Mallorca :)
Ik zelf denk aan mei ivm sparen nog voor mij. Mijn instagram is marloespeters daar kunnen we misschien wat overleggen.

Hey Kim. Jouw reis spreekt mij enorm aan! Ik wil al heel lang richting Azië en ik vind dit een mooie eerste reis. Ik ben zelf 21 en heb nu een tussenjaar, dus ik krijg het makkelijk voor elkaar om een aantal weken vrij te krijgen. Mijn instagram is @xmerelv

Hi Kim, deze plannen klinken erg goed! Ik zou ook graag rond april weg gaan voor 6/7 weken. Ik ben 22 jaar en heb dan een periode geen les in mij studie, waar ik gebruik van wil maken! Mijn instagram is maartje.vermeer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan