Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot Italië (september)

• Onderwerp starter Onderwerp starter beppe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

beppe

New Member
Hey!
Ik (=m, 25j en Leuvenaar) ben op zoek naar een reisgenoot/reisgenote voor een rondreis langs enkele steden in Noord-Italië (Venetië, Verona, Bologna, Trieste,..) eind augustus, begin september.

Bedoeling is om een vlucht te nemen tot in Venetië, Bologna, Milaan (afhankelijk van ticketprijs) en daarna met de trein een aantal steden te bezoeken gedurende een tiental dagen. Liefst zo lowbudget mogelijk (rugzak mee, hostels) en cultuur/zon/zee etc combineren. Dat is in grote lijnen het plan, maar dit ter plaatse nog altijd anders ingevuld worden uiteraard

En aangezien de meeste mensen uit mijn vriendenkring in september ofwel geen verlof meer hebben, ofwel tweede zit, ben ik dus nog op zoek een aangename reisgenoot. Mocht iemand dit ook interesseren, laat dan zeker iets weten !

Hey,

Reis is al iets concreter geworden. Waarschijnlijk met Ryanair naar Bologna of Firenze en van daaruit een aantal leuke plaatsen en/of stranden bezoeken (Firenze, Bologne, Verona, Venetië, Trieste,...). Eén persoon heeft al gereageerd via het forum en we proberen volgende week eens af te spreken. Maar alle reacties blijven welkom !

Je hoeft natuurlijk niet heel de tijd mee rond te reizen, maar mocht je van plan zijn om in de periode 30/08 - 12/09 ook ergens in die buurt te willen vertoeven of slechts één stad te bezoeken, mag je uiteraard ook iets laten weten

heb interesse...
maar was liefst van al van 19/9 tem 25/9 vertrokken...

ik kijk nog of 30/8 tem 4/9 geen optie is voor mij...

Hey Emilie !

Fijn dat je eventueel ook mee wil! Mocht je in die periode tijd en interesse hebben om mee naar Italië te gaan, laat dan zeker zo snel als mogelijk iets weten (september komt steeds dichterbij ...). Er is eigenlijk nog niets concreet vastgelegd, ik heb enkel al tickets besteld (en hopelijk komen ze tijdig aan) voor een concert in bologna op 02/09, dus dan zou ik daar toch moeten zijn

heb interesse...
maar was liefst van al van 19/9 tem 25/9 vertrokken...

ik kijk nog of 30/8 tem 4/9 geen optie is voor mij...

Hey heb ook wel intresse, 24j m
ook van leuven

ik kan pas iets later me denkt. :-(

Ik schat rond 3 september terug in belgie te zijn
en dan zou ik eventueel wel van 5-6 september tot einde mee kunnen reizen

let me know

Greets

L

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...