Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot januari t/m maart Azië of Nieuw Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anoukschuurke

New Member
Hey hallo!

Mijn naam is Anouk, ik ben 23 jaar en zoek een reisgenootje van januari tm maart 2024 met ongeveer dezelfde leeftijd. Hoog op mijn lijst staan Vietnam, Cambodja & Laos, maar ook Nepal en Nieuw Zeeland. Zelf hou ik enorm van backpacken en het opzoeken van veel natuur en cultuur. Het lijkt me leuk om samen op te trekken met iemand tijdens mijn reizen, dus stuur me vooral een bericht!

Hoi Anouk, ik ben Maura, ook 23 jaar. Vanaf februari wil ik naar Nieuw Zeeland backpacken. Misschien kunnen we een deel samen reizen? Misschien leuk vast van tevoren elkaar te berichten via insta?

Hey maura! Momenteel heb ik mn plannen al gezet of vietnam, Laos, Cambodja en Indonesië dus voor nu eerst geen Nieuw Zeeland. Als je ook nog naar 1 van deze landen gaat hoor ik het graag

Hey Anouk,
Mijn naam is Ilja, 25 jaar, nu in tussenjaar voordat ik mn master afmaak. In feb/maart 2024 ben ik van plan om voor 4 weken naar Vietnam te gaan. Intresses liggen vooral bij natuur, cultuur, historie en ook een beetje relaxen hahaha. Laat maar weten als je nog een reisgenootje zoekt!
Groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...