Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot(jes) gezocht voor augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

filip2block

Active Member
collega reisliefhebbers

Ik (m, 33, Antwerpse) heb hier al wat berichtjes zien staan voor grootse plannen, maar ik hang vast aan de schoolvakanties en wil het budgetvriendelijk houden. Ik ken de tarieven niet voor Zuid Oost Azië (Vietnam - Laos - Cambodja ?), maar ook Oost Europa spreekt me hard aan. Enkele jaren geleden heb ik een roadtrip gemaakt door de Balkan (Slovenië - Kroatië - Bosnië - Montenegro) en't lijkt me wel wat om een keertje naar de Zwarte Zee te trekken (Bulgarije - Roemenië en misschien wel verder). Of misschien wordt het wel Ierland. Ik kan vanaf 20 juli en moet 23 augustus terug zijn. Afhankelijk van de bestemming 10d à 3 weken.

Laat maar iets weten als je interesse (en zin in kamperen) hebt.

Hi Filip
Als je een vliegtuigticket wilt kopen, nú is het moment...veel luchtvaartmaatschappijen hebben nu "solden".

Groetjes
Gecko

Beste Filip,
Ik had graag richting Panama/Costa Rica getrokken. Zowel voor avontuur als golfsurf. Ik weet niet of jou dit iets zegt?

Suzanne
(v,29 antwerpen)

Hi Filip
Oost-Europa en Zuid-Oost Azië zijn de goedkoopste vakantieplaatsen. Ierland valt niet in de cateorie 'Budgetvriendelijk".
Dit gewoon ter info...

Groetjes
Gecko

Dag Filip
Ik (v, 35, O-Vl) ben op zoek naar een budgetvriendelijke reisje voor de zomervakantie. Ik hou wel van kamperen en trek het liefst rond door een land (auto , OV). Zware dagtochten te voet met volledige bagage vind ik minder aantrekkelijk.
Ik heb veel interesse in Bulgarije, Roemenië,... (Balkan reeds bezocht) en kan me vrijmaken in de door jou aangegeven periode.
Je mag me steeds contacteren.
groeten
reskamrat

moest je nog zin hebben: ik denk dat het een go wordt ! Mijn voorkeur is er eentje van Oost Europa. Liefst Albanië en Macedonië (of van Albanië naar Roemenië), maar met de vluchten en huurauto kan dat ambetant liggen. Een alternatief is een rondreis in Roemenië of zo. Er zijn nog twee andere mensen van het reisforum geïnteresseerd trouwens. Dat zou en mooie volle auto geven
groetjes,

Filip

Eykes, ik heb wel wat berichtjes gemist blijkbaar... 't Zal toch de Balkan worden. Momenteel zijn er buiten mij nog drie geïnteresseerden en dan kom je bij meer praktische dingen zoals de periode of zo:
Ik kan vanaf 18 juli als ik me niet vergis en m'n oorspronkelijke plan was tot 3 augustus (Lyndsey zou dan ook kunnen). Daarna zou ik nog twee weken op een boerderij kunnen werken in Roemenië. Maar als er nu echt een masterplan is, zouden we de 20ste kunnen vertrekken en dan drie weken weg zijn waarbij er de mogelijkheid is dat Lyndsey de derde terug naar België kan vertrekken. Bv: twee weken voor van Tirana naar Boekarest te gaan (zonder Roemenië te bezoeken) en er dan nog een weekje Roemenië aan koppelen. Uiteraard moet er interesse zijn en moet het allemaal wat haalbaar zijn met vervoer. In die regio is het niet mogelijk om een huurauto in het ene land af te halen en in het andere af te zetten... Laat maar horen.

Eykes,
beetje slecht nieuws vrees ik: ik moet passen voor m'n eigen plan (een neveneffect van een relatie...). Hopelijk vinden jullie toch nog een leuk alternatief!

grtz

Filip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...