Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot Juli - Augustus 2010 gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sven_027

Active Member
Hoi allemaal!

Vorig jaar heb ik via deze site reisgenoten gezocht voor een reis naar West-Amerika en het werd een van de beste ervaringen die ik ooit had. Dit jaar zit ik met mijn handen in het haar wat reizen tijdens deze zomer betreft.

Niet alleen weet ik niet waarheen, ik heb ook nog geen tijd ghad om reispartners te zoeken.

ik zoek dus drigend twintigers die samen met mij op reis willen vertrekken. Ik ben 23 jaar, avontuurlijk ingesteld en leerkracht. Ik zou graag een reis van 3 a 4 weken maken. Ik ben geen fuifbeest op reis, maar verkies eerder cultuur, natuur en plaatselijke bevolking leren kennen.

waarheen de resi gaat, daarin kunnen we nog overeen komen.

Voorstellen:
- Thailand
- Oost-Amerika (new York, Niagara, etc.)
- Elders in Amerika
- Egypte
- India
- Een reis met Joker, Shoestring, ....

Ik hoop gauw op vele reacties!

Hallo,

Ik probeer een beetje een reis te plannen naar Rusland.
Ik weet nog niet hoe en wat. Ik bekijk de planen:
Moskou - St Petersburg
St Petersburg - Moskou - Trans siberië expes - Volgograd
Moskou - Trans siberië expres - Volgograd
of alles in de omgekeerde richting.

Ik probeer het zo goedkoop mogelijk te houden.
Verder wil ik graag bij de locale mensen logeren of in hostels.

Omdat er nog niets vast staat kan er nog alles veranderen en hoog ik ook graag wat jij wil doen.

m.v.g.
Richee

Hoi!
heb je al vel reiserving? Wat is je budget Hoe oud bn je?
alvast ebdankt voor de leuke reactie

Hallo,

Ik ben Richard, 22 jaar oud en woon in Neerpelt, Limburg, België.
Ik heb al redelijk wat reis ervaring, zowel met een camper, een tent als met het vliegtuig en overnachten in hostels (hotel als ik met mijn ouders ben).
Wat mijn budget precies zal zijn weet ik nog niet, maar ik probeer alles zo goed koop mogelijk te houden.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.

Van waar ben je eigenlijk?

m.v.g.
Richee

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...