Reisgenoot juli of augustus gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

ulleke

New Member
Hoi!
Ik ben Ann, 33 jaar en sinds kort weer vrijgezel. Ik ben sinds kort weer aan een studie begonnen en ik ben gans juli en augustus vrij.
Ik wil nog een weekje naar de zon en zoek hiervoor een partner in crime of meerdere..., omdat ik het toch niet zie zitten om helemaal alleen te gaan
Ik hou enorm van Italië maar ook van een all-in vakantie en lekker relaxen.
Ik ben rustig en niet zo moeilijk, kan geniet van een dag een boek te lezen aan het zwembad maar ook een leuke uitstap staat op mijn lijstje. Lekker eten is zeker een vereiste.

Wie is er nog op zoek naar een reisgenoot?

Hoi!
Ik ben Ann, 33 jaar en sinds kort weer vrijgezel. Ik ben sinds kort weer aan een studie begonnen en ik ben gans juli en augustus vrij.
Ik wil nog een weekje naar de zon en zoek hiervoor een partner in crime of meerdere..., omdat ik het toch niet zie zitten om helemaal alleen te gaan
Ik ben rustig en niet zo moeilijk, kan geniet van een dag een boek te lezen aan het zwembad maar ook een leuke uitstap staat op mijn lijstje. Lekker eten is zeker een vereiste.

Hoi Ann, ik ben ook op zoek naar een reisgenoot voor de periode Juli / Augustus. En lekker eten is voor mij ook een vereiste, en dat doe ik het liefst elke avond buiten de deur. Ik ben flexibel in mijn reisbestemmingen, maar ik ga wel het liefst buiten Europa op vakantie. Ik hoor graag iets van je.

Groet,
Erwin

Hoi!

Hey Ann, ik ben Lieven, 38 jaar en net als jij nog niet zo lang terug vrijgezel. Ik hou enorm van Italië, ben er al een keer of 6 geweest. Ik zou graag nog eens naar de Abbruzen gaan of de kust in het zuiden. In Sardinië ben ik ook geweest daar is het heel mooi, met hele mooie strandjes. Ik werk in het onderwijs en heb daardoor ook bijna heel juli en augustus vrij. Misschien kunnen we eens afspreken om samen iets te gaan eten om te zien of we genoeg overeenkomen om samen op vakantie te gaan.... waar woon jij ergens?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan