Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot juni 2015 : seattle, honolulu, anchorage, vancouver

• Onderwerp starter Onderwerp starter mmy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mmy

Member
hoi allemaal,

Ik ben een 26 jarig man uit limburg , Belgie
Ik ben reeds een reis aan het plannen voor juni 2015 +/- 3 weken
vertrekken vanuit amsterdam naar seattle ( yellowstone park bezoeken )
terug vanuit seatle een vlucht naar honolulu voor +/- 1 week (surfen en je moet ooit op hawai zijn geweest ! )

vanuit honolulu vlieg ik op anchorage ( alaska ) en huur daar een auto om vervolgens via de inside pasage naar seattle te rijden , daar ik reeds daar ben geweest en heel wat mensen ken heb ik een paar bezoekjes op het programma staan die zeker de moeite zijn..

vervolgens terugvlucht seattle - amsterdam
deze vluchten kosten 1500€ de auto is goedkoopste wat ik vind momenteel 600€ voor 2 weken , moesten we dit met meer personen doen kan dit gedeeld worden natuurlijk...

Mijn plan is zo goedkoop mogelijk slapen : hostells, campings desnoods in de auto of op de grond
Ikzelf ben goedlachs wel in voor wat plezier en eens opstap gaan , dagje strand liggen ,noem maar op ik pas mij makkelijk aan...
tuurlijk ga ik niet zover reizen om elke dag tot smiddags in mijn bed te liggen dus bij deze graag een actieve vakantie!

Moest dit iemand interesseren en meer wil weten mag je me contacteren

groetjes Sammy

Ms

Mss wel al kunnen de vluchten mss wat goedkoper...

eind November zal ik dit boeken... de prijs zal wel iets lager kunnen maar heb momenteel snel snel gezocht als dit te betalen was...

grtzzz

www.dohop.nl vergelijkt alle maatschappijen... ma het hangt ervan af welke dag je vertrekt een zaaterdag of een dinsdag is veel verschil...

Op deze verre reizen heb je geen vroegboekkortingen denk ik? ben nog enkele keren geweest en als je nu boekt is het goedkoopste zoveelste langer je wacht zoveelste duurdere het wordt...

Net wel korting op verre reizen.
Mijn ervaring is drie maand op voorhand boeken, dat is vaak het goedkoopst. Zo heb ik voor halve prijs richting Guatemala gevlogen met Delta (450 euro) en vlieg ik nu voor 520 euro rechtstreeks naar Ethiopië.
De vroegboekacties beginnen eind augustus voor reizen in het najaar en na nieuwjaar, in januari zijn er kortingen voor reizen in het voorjaar en de zomer. Ik heb zo toch al serieuze kortingen genoten. ( vb vorig jaar Lufthansa Brussel - Bogota en terug van Panama City naar Brussel elf weken later voor 750 euro )

Ik boek soms via connections, maar de laatste tijd meer op de websites van de luchtvaartmaatschappijen zelf.
Een goeie website om vluchten op te zoeken en prijzen te vergelijken: www.momondo.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...