Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot Kroatië gezocht (september - 10 d - natuur)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ken1981

New Member
Hallo, ik ben M, 35 j, natuurliefhebber die houdt van rust, sfeer en gezelligheid. Ik ben ook een kleine avonturier, nieuwsgierig naar de wereld en de mensen die erin leven. Ik zoek een reisgeno(o)t(e) om in de maand september mee naar Kroatië te gaan, een 10-tal dagen.

Specifiek zou ik vooral het zuiden van Kroatië willen verkennen en de eilanden, maar ook de Plitvice-meren. Om praktische redenen (job) moet ik op vrij korte termijn een beslissing nemen. Ik heb overwogen om een groepsreis te maken, maar dan ben ik teveel gebonden aan de planning en de sociale druk van de groep. Ik wil wat meer vrijheid en privacy hebben, en met twee lijkt mij dit ideaal. Ik schuw een beetje de grote mensenmassa's. Ik ben een rustig en vriendelijk persoon, beetje introvert, maar aangenaam in de omgang. Ik ben iemand die graag op voorhand al dingen plant en vastlegt, maar dat hoeft niet per se. Ik heb al wat ervaring met reizen: 1 jaar Zuid-Amerika (Peru, Bolivië, Brazilië), Azië (Thailand), Florida (Miami) en Europa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...