1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reisgenoot (M/V- 30-45 jr) gezocht Zuid-Amerika, Afrika of Azie

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Floor, 28 mrt 2018.

1. Floor

Floor New Member

Hi allemaal,

Zelf ben ik een vrouw van 30 jaar en heb veel van de wereld gezien. Ik zoek een serieuze, leuke, vlotte, nieuwsgierige, openminded, reislustige, actieve maar ook lui op het strand, goedlachse reispartner (voorkeursleeftijd 30- 45 jaar) met een goede dosis levenservaring(!) Je mengelen & thuis voelen in een plaatselijke bevolking en mensen leren kennen is jouw ding.

Ik ben geen vrouw-vrouw (wel als geslacht een echte vrouw ;) - voordat er miscommunicaties ontstaan) - dus tuttebel-dingentjes mogen thuisblijven, geef mij maar een dosis goed diepgaande gesprekken op een top van de berg of aan een strand met zonsondergang met een goed drankje erbij. Ik ben spiritueel ingesteld, goedlachs, actieve en positieve vrouw die altijd in is voor nieuwe dingen.

Wil jij met iemand op reis en een goede tijd samen beleven in een nieuw land met 30-35 graden zon?
    Minimaal 9 dagen, maximaal 3 weken - in curaçao, Aruba (toevallig net een goede deal gevonden!) , Gambia, Tanzania, Kaapverdie, Indonesie of Thailand. Tenzij jij nog een mooie plek kent ver weg!
    Periode: ergens vanaf 17 april t/m 1 juli.

De klik vind ik erg belangrijk ; dus aantal keer afspreken lijkt mij fijn voor beiden; weet je met wie je het 9-16 dagen kan volhouden!

Zie jij een reismatch, dan hoor ik graag van je!

Groetjes,

Floor

Laatst bewerkt: 28 mrt 2018

2. nik

nik New Member

hallo,

Heb jij zin om volgend jaar in het voorjaar naar Costa rica te trekken? Enkel om de prijs te drukken. Duur en datum in overleg.

groeten Nik

3. Floor

Floor New Member

Hi Nik, ik leef per dag en vakanties altijd last minute, of hoogstens 3 maanden vooruit.
    Volgend jaar is nog een jaar te ver voor mij! Dank je wel in ieder geval voor het aanbod!

4. nik

nik New Member

ok, g1 probleem. ik bood het maar aan. Moet door mijn werk wel alles goed op tijd plannen op dit moment.

Als ik onverw8 toch een trip plan, zal ik terug bij u komen.

groeten
    Nik

5. tibi

tibi New Member

hoi Floor,
    Egypte zie ik wel zitten, ik heb daar een appartement ter beschikking

6. Floor

Floor New Member

Hi Tibi, Egypte ben ik al geweest. Heb voorkeur voor een land waar ik nog niet ben geweest. Waar in egypte precies? Stuur mij anders even een persoonlijk bericht plus naar wat voor vakantie jij op zoek naar bent.

7. Jean Paul

Jean Paul New Member

Hoi,

Ik zoek nog iemand om in juli juni op reis te gaan.
    Ik had me voorgeomen om een route trip te doen in Europa, maar andere bestemmingen zijn ook goed. Zonnige bestemmingen klinken zeker goed (~Thailand, Colombia, Indonesië).

Ik wil gerust met 2 op reis, maar in groep lijkt me zelf nog beter.
    Voorafgaandelijk afspreken lijkt me een goed idee. Bijgevolg is het beter dat we in dezelfde regio wonen.
    Ik ben een 36 jarige 'man - man' en woon rond Oostende.

Laatst bewerkt: 1 apr 2018

8. nik

nik New Member

Jean Paul

Zin om volgend jaar int voorjaar naar costa Rica te trekken? Juli 2018 kank al ni meer.

Groeten
    Nik

9. Jean Paul

Jean Paul New Member

Correctie: bedoelde juni ipv juli

Nik: Costa Rica heb ik al gedaan. Mooi land. Maar blijf niet aan de kust hangen (~tourist traps). Het land is ook niet zo heel goedkoop: de prijzen zijn gelijkaardig als in België.
    Onbekende dieren komen daar naar je toe en zit je echt met de vraag 'Is dit dier gevaarlijk? Moet ik weglopen of mag ik blijven staan?'.

10. astrido

astrido New Member

Dag Floor!
    Is 3 weken tussen 27 juni en 23 juli ook nog een optie? Ik studeer volgend jaar af aan de uni en door mijn thesis heb ik weinig vakantie, daarom wil ik graag in deze periode en reis maken naar een ver en liefst warm land. Zelf had ik Indonesië, Thailand, Cambodja, Vietnam enz in gedachten, aangezien ik nooit eerder in Azië ben geweest. Ook voor Afrika sta ik zeker open.
    1 klein verschilletje, ik ben 22 jaar maar misschien vind je dat niet erg?

Groetjes Astrid

PS: Zonsondergangen, zonsopgangen, ik zie het allemaal zitten, maar liefst wil ik eens een vulkaan beklimmen :)

11. Griet1980

Griet1980 New Member

Hallo,

Ik ben wel geïnteresseerd, alleen kan ik pas vanaf half juli. (En gewoonlijk de tweede helft van een maand omwille van mijn werk.).

Andere bestemmingen op mijn lijstje:
    - autovakantie in Europa (we zien wel waar we uitkomen)
    - westkust Amerika (canyons en Np's)
    - New York, of ...
    - Peru
    - Cambodia, Vietnam, Thailand

Een vakantie aan het zwembad is niet zo mijn ding. Als ik ergens ben, wil ik ook iets zien van het land.

Moest jij of iemand dit zien zitten dan is een berichtje altijd welkom. (Ik ben 38j)

12. nik

nik New Member

Griet

Heb jij zin om volgend jaar in het voorjaar naar costa Rica te trekken? Vertrekdatum en duur kunnen we samen overleggen.

Groeten
    nik

13. Leyman Erwin

Leyman Erwin New Member

Hallo, ik ben nieuw op deze site en moet nog een beetje zoeken hoe dit hier werkt... Ik ben dus op zoek naar reisgezel (len) . Eender wanneer, eender waar!

Deel Deze Pagina