Reisgenoot M/V Afrika

Status
Niet open voor verdere reacties.

anneliesbackx

New Member
Goendag! Ik ben Annelies, 27, en het kriebelt om dit jaar een aantal maanden door Centraal-Afrika te trekken (ergens vanaf juni 2012). Ik was in 2010 heel even in Rwanda en wil dit graag verder ontdekken, eventueel gecombineerd met buurlanden als Oeganda, Burundi.. . Ik volg de opleiding ‘Intercultureel management/Internationale samenwerking’ dus naast rondtrekken met de rugzak, proeven van cultuur, genieten van natuur, wil ik ook graag en vooral de lokale bevolking leren kennen, (sociale) organisaties en projecten bezoeken, wat vrijwilligerswerk doen tussendoor… . Het is allemaal nog een beetje vaag in mijn hoofd en nog niets is uitgestippeld, maar de goesting is er! Dus wie zin heeft in een Afrikaans avontuur: geef een gil!

Hey annelies! Ik heb mijn hart verloren aan Afrika, met name aan de bevolking, natuur & dieren. Vorig jaar heb ik een droomvakantie gehad in Kenia (heeeel veel gezien) en zou heel graag in het najaar naar Zuid-Afrika willen. Is dat ook een optie voor jou? vele groeten, ellen

Hoi!

Dag Annelies

Mijn naam is Laura en ik ben ook geïnteresseerd om een reis naar Afrika te maken.
Zelf ben ik ook al naar Afrika geweest en heb er ook een tijdje gewoond (in Namibië en Zuid-Afrika). Centraal Afrika is natuurlijk heel anders en zou ik daarom ook eens willen bezoeken. Ik vroeg mij wel af, voor hoelang zou jij willen gaan? Momenteel ben ik aan het werk in een ziekenhuis als medisch secretaresse maar dit is tijdelijk, ik doe er een vervangingscontract. Nadien heb ik dus nog geen plannen. Ik las trouwens dat je de banaba Intercultureel management doet. Dit interesseert mij enorm vooral omdat ik later graag o.a. in het buitenland zou willen gaan werken.

Moest ik vrij zijn in juni zou ik heel graag gaan maar dit is nog niet zeker. Wel zou ik je gewoon eens graag ontmoeten om meer te weten te komen over de opleiding intercultureel management als jij dat ziet zitten natuurlijk. Van waar ben je trouwens? Ik woon in Ninove, niet ver van Aalst.

Groetjes
Laura

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan