Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot (M/V) gezocht, 3 tot 4 weken New York City

Status
Niet open voor verdere reacties.

jackieX

New Member
Hoi,

Ik ben een spontane, aangename jonge gast van 29 jaar.
Ik zit al enkele jaren te broeden op het idee om eens de grote plas over te steken naar de VS en er even "te leven".
Ik denk eraan om tijdens mijn zomervakantie 2014 (ergens tijdens de maand Juli of Augustus) een maand (of 3 weken) me te laten onderdompelen in de sfeer die er heerst in NYC.

Omdat ik er toch echt even wil "leven", zou ik liefst 3 tot 4 weken gaan. Met uiteraard, kort een paar tripjes naar leuke bestemmingen in de VS.

Ikzelf woon te Brugge en zou mijn huis "verruilen" met een appartement in NYC.

De grootste kost is dus het vliegtuigticket naar NYC. Eventueel via Las Vegas vliegen of andere internationale luchthavens in de VS als dat goedkoper is.

Kort, ik zoek iemand om die maand mee in NYC te leven. De stad mee wil ontdekken, mee uit gaan eten, feesten, etc. Er nieuwe mensen leren kennen... Omdat alleen maar alleen is en de meeste van mijn vrienden niet beschikbaar zijn voor zo'n reis of het voor hen geen zo'n belevenis zou zijn.

Groetjes,

Pieter;

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...