Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot (m/v) gezocht voor 2 a 3 maanden rondtrekken Azie!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorien

New Member
Hoiii!
Ik ben Jorien 21 jaar en wil volgend jaar maart/april voor 2 a 3 maanden rond gaan trekken in Azie! Alleen het probleem is dat al mijn vrienden en vriendinnen nog druk met school en andere dingen zijn en ik dus nog geen reisgenoot heb gevonden!
Alleen gaan lijkt me ook niet echt gezellig daarom ben ik op zoek naar een gezellige, spontane, humoristische reisgenoot!

Lijkt het je wat..?? Route kunnen we altijd nog samen uitstippelen! Laat ff iets van je horen!

Groetjes Jorien

Hey!

ik ben ook van plan om enkele maanden (ergens okt/nov - maart/april) naar Azië te trekken, maar heb nog helemaal niets concreet gepland. Wel zou ik eerst met een vriend naar China trekken en vandaaruit naar Thailand. Ik wil graag enkele maanden blijven, maar jammer genoeg vertrekt die jongen na 3 weken alweer naar huis en blijf ik alleen achter. Wat ik dan ga doen is nog één groot vraagteken, maar lange tijd alleen reizen zie ik echt niet zitten, zeker niet als (reis-)groentje!
Dus kort gezegd: ik wil naar azië (china en thailand zéker en evt andere landen) maar heb nog geen idee van waar/wanneer/wie/hoe...:wtf:

Heb jij ondertussen al meer concrete plannen? Ideeën?

Doei!

Hello reislustigen,

Jouw idee klinkt als muziek in mijn oren Jorien. Heb je al concrete ideeën of losse gedachten?

Groet,
India

Geweldig!!

Hey Jorien,

Ik ben Nance, 23 jaar, heb een fulltime baan, maar ben het hier helemaal beu!!
Lijkt me geweldig om zo 2 a 3 maanden rond te trekken in Azie, zou helemaal super zijn. Moet je wel bekennen dat ik echt een groentje ben op het gebied van backpacken .. .. Maar daar staat wel tegenover dat ik het heel graag zou willen.. Ben avontuurlijk ingesteld!! Dus spreekt mijn reactie je aan .. dan hoor ik graag van je .. Kunnen we het er over hebben samen.. wie weet??

Groetjes NANCE

Hoi iedereen hier,

onze trip is gepland voor eind september tot ......ja wie weet dat eigenlijk??? moet ergens tussen januari en april liggen denk ik.
Hoe zitten onze plannen in elkaar? ( voorlopig, want eens je begint te plannen verandert dat dagelijks, dat zul je wel nog ondervinden eens hevig in de voorbereiding verzeilt).

Wij, raggie en Laurent, respectievelijk 27 en 47 jaar, zijn tijdens een vrij turbelent studentenleven in gent kameraden geworden. Ondertussen werken we als verpleegkundige en boekhouder maar zijn we eigenlijk op zoek om er nog is ne lange tijd tussenuit te knijpen vooraleer die kans zich misschien niet meer aanbiedt of onze durf ons te diep in de schoenen gezakt is., hehe, je snapt ons wel hé!

Wij vliegen in de loop van september samen met onze fiets ( zeker geen getrainde coureurs hoor,) en de elementaire basics naar bangkok om van daaruit zowel iets naar boven ( myammar, stukje china ) en naar onder (Thailand, laos, combodja, vietnam, maleisië en mss nog de oversteek naar de goudkust in Australië te maken en dit alles met de fiets rond te trekken.

Als je meewil fietsen , of je wil eens afspreken tijdens de maanden dat je op reis bent, laat maar een seintje

groetjes

Laurent
charelkomhier@yahoo.com

thailand maleisie

Hallo daar!

Ik heb zelf plannen om te gaan reizen vanaf februari/maart 2009 naar thailand en maleisie, misschien ook nog wel naar meer landen in azie!
Lijkt mij dus erg leuk om niet in mijn eentje te gaan!
Dus wie gaat er mee??

Groetjes
Cynthia

Hey Cynthia,

Het spreekt me heel erg aan om Azië te bezoeken.
In januari ben ik afgestudeerd dus de timing zou ideaal zijn.
Bij deze laat je me iets horen van je plannen?

groetjes

Lore

Dag Jorien,

Alleen maar om te zeggen dat thailand in april niet te doen is kwestie temperatuur en vochtigheid.
voor de rest ,,,gaan met de banaan
groetjes koen

reisgenoot 2a 3 maand Azië

Hallo jorien,
mijn naam is Lies ik ben 32 jaar en plan om op 25 april 2009 te vertrekken naar Delhi.
Het is voor mij de derde maal dat ik naar India trek.
Op 20 juni vlieg van Mumbia terug naar België.
Mijn plan is om eerst enkele vrienden op te zoeken (Delhi, Jaipur en Mount Abu) om dan via gujarat naar Mumbai te trekken. Als het nog in het schema past zou ik ook graag even Goa bezoeken.
Heb je intresse om me gedeeltelijk of gedurende de hele trip te vergezellen laat me dan maar gerust iets weten.
Ik had graag mijn vlucht nog in Januari geboekt omdat het nu redelijk goedkoop is (400€).
Hopelijk hoor ik snel van je
gr
Lies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...